خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

پیروزی خانگی بایرن مقابل هوفنهایم

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 هوفنهایم را شکست بدهد و بار دیگر اختلاف در صدر جدول را به 8 امتیاز افزایش بدهد.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن برای بازگشت به فاصله 8 امتیازی با دورتموند در صدر جدول به مصاف هوفنهایم رفت و در نهایت توانست با دو گل روبرت لواندوفسکی به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

مهم ترین نکته ترکیب گواردیولا حضور آرین روبن، هافبک هلندی، تیم از ابتدا در ترکیب بود. روبن به تازگی از مصدومیت خود ریکاوری کرده است و در جدال هفته گذشته 10 دقیقه در ترکیب بایرن قرار گرفته بود.

بایرن بازی را مطابق انتظار از همان ابتدا در اختیار داشت و کار را برای بازیکنان هوفنهایم دشوار کرده بود. در دقیقه 17 بازی توماس مولر اولین خطر جدی را روی دروازه هوفنهایم با ضربه خود از داخل محوطه جریمه، ایجاد کرد اما ضربه این مهاجم آلمانی توسط دروازه بان هوفنهایم به خوبی دفع شد.

حملات بایرن سرانجام در دقیقه 32 نتیجه داد و روبرت لواندوفسکی در ادامه درخشش خود در فصل جاری توانست از روی ارسال داگلاس کاستا، درون محوطه شش قدم با ضربه خود دروازه هوفنهایم را باز کند تا مونیخی ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

پس از این گل حملات مونیخی ها همچنان ادامه پیدا کرد. شاگردان گواردیولا از جناح چپ با حضور آلابا، کاستا و کومان فوق العاده خطرناک ظاهر می شدند و نبض بازی را از همین جناح، کاملا در اختیار خود داشتند. با این حال نیمه اول علی رغم برتری کامل بایرن مونیخ، با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم دیدار با برتری بایرن مونیخ آغاز شد. شاگردان گواردیولا سعی داشتند تا با زدن گل دوم، کار هوفنهایم را یکسره کنند. لواندوفسکی در دقیقه 54 می توانست گل دوم خود را وارد دروازه هوفنهایم کند اما ضربه او روی پاس بداشتوبر از کناردروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 56 اما هوفنهایم توانست جدی ترین خطر خود را روی دروازه مونیخی ها ایجاد کند. کراماریچ روی حرکتی زیبا توانست کیمیچ را از پیش رو بردارد اما ضربه نهایی او با اختلاف از کنار دروازه نویر به بیرون رفت تا گواردیولا خطر را احساس کند.

 بایرن مونیخ در دقیقه 64  در نهایت تیر خلاص را بر قلب هوفنهایم شلیک کرد. پاس تماشایی فیلیپ لام بار دیگر روبرت لواندوفسکی را در موقعیتی ایده آل برای گلزنی قرار داد و مهاجم لهستانی نیز با آرامش و زدن یک ضربه چیپ، توانست اندوخته خود و تیمش را دو برابر کند.

پس از این گل شاگردان گواردیولا رو به ارائه بازی کنترلی آوردند و سعی داشتند تا با حفظ توپ و مالکیت، بازی تمرینی را به نمایش بگذارند. هوفنهایم نیز از توانایی لازم برای تصاحب توپ و خلق موقعیت بهره مند نبود.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه دیدار ثمری نداشت تا بایرن مونیخ با همان دو گل بتواند مجددا فاصله خود با دورتموند را در صدر جدول رقابت های بوندس لیگا به 8 امتیاز افزایش دهد.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی