خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

8 گل خاطره انگیز استقلال – نفت

گل زیبا و خاطره انگیز نبرد استقلال و نفت در چهار فصل اخیر نبردهایشان را مرور می کنیم.



به گزارش"ورزش سه"، فردا استقلال و نفت باید در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر بروند، 8 گل های زیبا و خاطره انگیز این نبردها را باهم مرور می کنیم.

1)  در بازی رفت همین فصل و در دقیقه 52 بازی میلاد فخرالدینی با یک ضربه فوق العاده دروازه وحید شیخ ویسی را باز کرد، گل میلادفخرالدینی ضامن پیروزی استقلالی ها شد و این برد با نتیجه 2-1 به دست آمد.




2)  وحید امیری در ثانیه 40 بازی رفت لیگ چهاردهم سریع ترین گل دیدارهای دو تیم را به ثمر رساند، نفت این بازی را با نتیجه 2-0 برنده شد. گل دوم شاگردان منصوریان را ارسلان مطهری جوان به ثمر رساند. اولین گل مهم وحید امیری در فوتبال ایران به حساب می آمد و تا پیش از این هنوز این بازیکن ستاره نشده بود.




3)  در دقیقه 81 بازی برگشت دو تیم در لیگ چهاردهم کرنر وحید امیری را لئوناردو پادوانی با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا نفت به مانند بازی رفت استقلال را شکست دهد. گل پادوانی به منزله پایان رویای قهرمانی آبی ها بود.




4)  در بازی برگشت لیگ سیزدهم و در وقت های اضافه پاس رسول نویدکیا را رضا نوروزی با یک بغل پای دقیق به گل برتری نفتی های تهران تبدیل کرد، او در اولین بازی بعد از بهبود مصدومیتش توانست گل بزند.



5)  دردقیقه 65 بازی رفت لیگ سیزدهم فرهاد مجیدی روی ضربه کرنر آندرانیک تیموریان  آخرین گلش برای استقلال را به ثمر رساند.




6)  دقیقه 88 بازی رفت لیگ سیزدهم ووریا غفوری با یک ضربه فوق العاده از میانه زمین دروازه آبی هارا باز کرد تا این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان برسد. گل ووریا را می توان بهترین گل سال ایران می توانست باشد.




7)  دردقیقه 16 بازی برگشت لیگ دوازدهم بعد از حرکت زیبای خسرو حیدری در سمت چپ این فرزاد حاتمی بود که با یک ضربه زیبا دروازه استقلال را باز کند.




8)  آرش برهانی در بازی رفت لیگ دوازدهم توانست در دقیقه 53 گل برتری تیمش را به زیبایی هرچه تمام بزند تا استقلال آن بازی را 2-1 پیروز شود. برهانی بعد از گل به سمت قلعه نویی رفت اما قلعه نویی از روی نیمکت بلند نشده بود و برهانی گل او را به نوعی تقدیم مربی اش کرد. سوشا مکانی پس از گل معتقد بود که برهانی با دست گل زده است. عادل فردوسی پور این صحنه را چندین بار در برنامه 90 مرور کرد که در آخر مشخص شد که برهانی با ضربه سر دروازه نفتی ها را باز کرده است.

  • محمد حسینی

استقلال

مجیدی

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی