خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ق.ظ

ایران 13- ویتنام 1

تیم فوتسال ایران با پیروزی قاطع مقابل ویتنام شگفتی ساز به فینال جام ملت های فوتسال آسیا رسید.


به گزارش "ورزش سه"، ستاره های ایران امروز در یک نمایش فوق تصور جشنواره ای از گل به راه انداختند و با به ثمر رساندن 13 گل در بازی نیمه نهایی علاوه بر خلق رکوردی در سطح قاره نشان دادند که مدعی بلامنازع این رشته در آسیا هستند.

برای تیم ملی فوتسال ایران در این بازی فرهاد توکلی(۴ گل)، مهدی جاوید(۳ گل)، محمد کشاورز(۲ گل)، حسین طیبی(۲ گل)، حمید احمدی، و علیرضا وفایی گل زدند.

ملی پوشان فوتسال ایران در شرایطی گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته بودند که در مرحله مقدماتی برابر تیم های اردن، چین و عراق به برتری قاطع دست یافته بودند و در یک چهارم نهایی هم قرقیزستان را شکست دادند. ویتنام هم با پیروزی برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.

ایران در بازی فینال با ازبکستان میزبان مسابقه خواهد داد که تایلند را شکست داده است .دیدار فینال این دوره از مسابقات ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه برگزار خواهد شد. دیدار رده بندی هم بین تیم های تایلند و ویتنام برگزار می شود.

ناکامی تیم ملی فوتسال ژاپن (مدافع عنوان قهرمانی) و راه نیافتن این تیم به جام جهانی 2016، مهم ترین شگفتی چهاردهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا بود.

ژاپنی ها که در طول 10 دوره اخیر، همیشه جزو چهار تیم برتر آسیا بودند،در این دوره از مسابقه ها با شکست مقابل تیم های تایلند و قرقیزستان نتوانستند جواز حضور در جام جهانی را به دست آورند و تلخ ترین حضورشان را در جام ملت های آسیا تجربه کردند.

تیم های ملی فوتسال ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا جواز حضور در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی را به دست آوردند.

مسابقه های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم برتر جهان در چهار شهر این کشور برگزار خواهد شد.

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی