خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ق.ظ

آرسنال 0-0 هال سیتی

دیدار تیم های آرسنال و هال سیتی از دور پنجم FACUP، لحظاتی پیش با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا برای تعیین تیم صعود کننده، کار به دیدار تکراری در زمین هال بکشد.



به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از دور پنجم جام حذفی میزبان هال سیتی بود. توپچی ها که دو دوره متوالی است قهرمان این جام می شوند، برای هموارتر شدن مسیر رسیدن به سومین قهرمانی متوالی خود باید از سد هال می گذشتند. هال سیتی هم به عنوان صدرنشین دسته اول فوتبال انگلیس با روحیه ای بالا به مصاف آرسنال امده بود.

نیمه اول را باید به نام دروازه بان هال سیتی نوشت. جاپوکوویچ بارها با واکنش های عالی خود مانع از گلزنی بازیکنان آرسنال شد. ونگر که سه روز دیگر باید تیمش را به مصاف بارسلونا بفرستد، به بازیکنانی چون چک، الکسیس، اوزیل، ژیرو، چمبریلن و کوکلن استراحت داده بود و در عوض این اوسپینا، کمپبل، آیوبی و ال ننی بودند که فرصت درخشش در ترکیب ثابت را پیدا کرده بودند.



آرسنال در نیمه او بارها روی دروازه هال خطرساز شد به خصوص دو فرصت عالی که ولکات و ولبک از دست دادند. ولبک روی پاس ولکات ار درون محوطه جریمه با سر می توانست آرسنال را پیش بیندازد اما توپ همانجایی رفت که دروازه بان ایستاده بود.
کمی بعد ولکات خود با شوتی محکم دروازه هال را تهدید کرد اما جاپوکوویچ با پا مانع گل شدن این توپ شد. آرسنال با وجود سلطه کامل روی میهمان خود، نیمه اول را بدون گل به رختکن رفت.



در نیمه دوم نیز قرمزپوشان لندنی کار را هجومی آغاز کردند و دقیقه 53 می توانستند توسط کمپل و روی یک ضربه کاشته به گل برسند اما بازهم نوک انگشتان جاپوکوویچ و تیر دروازه مانع ورود توپ به دروازه هال شد.

دقیقه 63 این ولبک بود که شانس خود را با یک شوت محکم امتحان کرد اما جاپوکوویچ با دست مخالف و به شکلی استثنایی مانع گل شدن توپ شد. ونگر در بیست دقیقه پایانی بازی ژیرو و الکسیس را وارد بازی کرد تا فشار روی دروازه هال حفظ شود.



دقیقه 86 بر خلاف جریان بازی نزدیک بود هال به گل برتری دست پیدا کند اما واکنش خوب اوسپینا اجازه نداد تا ضربه مهاجم نیجریه ای هال که از شش قدم زده شده بود وارد دروازه شود.
در ادامه بازی اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا با ثبت تساوی بدون گل، این دو تیم یک بازی تکراری در زمین هال برای تعیین تیم صعود کننده در پیش داشته باشند.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی