خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

پیروزی پرگل چلسی برابر سیتی در FA Cup

چلسی با پیروزی 5-1 مقابل منچسترسیتی، به دور یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی انگلیس صعود کرد.



به گزارش "ورزش سه"، مانوئل پیگرینی همانطور که از قبل گفته بود، در اعتراض به برنامه فشرده بازی های فوتبال انگلیس، در این دیدار از بازیکنان جوان استفاده کرد و همین فرصتی بود تا چلسی در این دیدار به یک پیروزی پرگل برسد.
منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تا اندازه ای برتر از حریف بود اما در این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 13 به گل برتری برسد اما ضربه پدرو به تیر دروازه ویلی کابایرو برخورد کرد.
برتری چلسی ادامه داشت واین تیم چند موقعیت خطرناک دیگر هم ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 35، دیگو کاستا حساب کار را 1-0 کرد. روی پاس در عمق سسک فابرگاس، ادن هازارد با یک ارسال دیدنی، کاستا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.
اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و سیتی خیلی زود کار را به تساوی کشاند. پاس عرضی ایهیناچو در دهانه دروازه به فائوپالا رسید و او هم کار را تمام کرد.





چلسی می توانست خیلی زود بار دیگر پیش بیفتد اما فرصتی که فابرگاس برای پدرو ایجاد کرده بود، خیلی راحت از دست رفت.
نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید اما چلسی با یک شروع طوفانی در نیمه دوم، خیلی زود پیش افتاد. یک پاس خوب دیگر از هازارد، ویلیان را با کابایرو تک به تک کرد و او هم با ضربه ای دقیق، آبی ها را پیش انداخت.





برتری چلسی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 53 به گل سوم رسید. بعد از چند ارسال روی دروازه سیتی، روی تعلل مدافعان این تیم، توپ به گری کیهیل رسید و او هم ضربه ای تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.





حتی بعد از این گل هم از شدت حملات چلسی کاسته نشد و این تیم بعد از ایجاد یکی دو موقعیت خوب دیگر، در دقیقه 67 به گل چهارم رسید. روی ضربه آزاد بود که هازارد بازی خوبش در دیدار امشب را با یک شوت تماشایی تکمیل کرد.
زدن گل چهارم هم باعث نشد عطش آبی ها برای زدن گل کاش پیدا کند و آنها به حملات شان ادامه دادند. نتیجه این بازی هجومی، یک ضربه پنالتی بود که با خطای مارتین دمیکلیس روی براتراند ترائوره ایجاد شد اما اسکار نتوانست از این فرصت استفاده کند و کابایرو ضربه او را مهار کرد.
با این وجود حملات شاگردان هیدینک ادامه داشت و آنها سرانجام در دقیقه 89 به گل پنجم رسیدند. این بار اسکار در نقش گل ساز ظاهر شد و ارسال او را ترائوره را با ضربه سر به گل تبدیل کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با نتیجه 5-1 به پیروزی رسید.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی