خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

امیدوارم ایرانی‌های بیشتری به قطر بیایند

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در مصاحبه با الرایه حرف های جالب توجهی زد.


به گزارش "ورزش سه"، در آستانه مصاف حساس السد با العربی روزنامه الرایه به سراغ جواد نکونام ستاره ایرانی العربی رفت و با این بازیکن باتجربه مصاحبه ای انجام داد. نکونام که در چند بازی اخیر تیمش یکی از تاثیرگذارترین مهره ها قلمداد شده در خصوص مصاف با السد گفت:« بدون شک دیدار مقابل السد بسیار سخت و حساس است البته برای ما تمام بازی‌ها مهم است. دیداری سخت و نفسگیر اما هیجان انگیز که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بعد از شکست آخر برابر الریان به روزهای خوش خود برگردیم».

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه افزود:« تمام بازیکنان السد ستاره هستند و بازیکنان بسیار توانا و خوبی در ترکیب تیم دارند. نمی‌توانم درباره بازیکنی خاص صحبت کنم زیرا تمام بازیکنان خوب هستند. البته ما در این دیدار توجهی به نام بازیکنان نمی‌کنیم و السد علاوه بر اینکه در این فصل نتایج خوبی نگرفته است از تیم‌های قدرتمند است مخصوصا اینکه بازی آخر خود را پیروز شده و روحیه بازیکنانش خوب است».

ستاره ایرانی در ادامه صحبت هایش اظهار نظر جالبی انجام داد و تصریح کرد:« در حال حاضر ایرانی های زیادی در لیگ قطر بازی می‌کنند از جمله مجتبی جباری و منتظری در الاهلی ، پورعلی گنجی در السد و ... که تمام سعی خود را می‌کنند تا تیم شان را پیروز کنند. من خوشحالم می‌شوم که بازیکنان ایرانی به همراه تیم شان به پیروزی برسند و امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری به لیگ قطر بیایند».

نکونام در پایان حاضر به صحبت راجع به اختلافات پیش آمده میان ایران و عربستان نشد و گفت:« نمی‌خواهم درباره مشکلات سیاسی صحبت کنم و به امور سیاست وارد شوم. امیدوارم این بحران بزودی به پایان رسید. ما همه به عنوان بازیکنان باشگاهها و تیم‌های ملی باید تمام تلاش خود را کنیم تا تیم‌های مان بهترین نتایج را بگیرند».

  • محمد حسینی

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی