خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو امشب در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که آمار و ارقام جالبی را تا به اینجای فصل به ثبت رسانده اند.



به گزارش "ورزش سه"،‌ تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع،‌از نکات جالب توجه این دیدار خواهد بود. دو فصل پیش بود که تیم ال چولو موفق شد قهرمانی را از آن خود کند. در این فصل،‌دو تیم تنها یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که بازی با تساوی به پایان رسیده ولی حالا در حالی به مصاف هم می‌روند که رئال با 71 گل،‌ بهترین خط حمله لیگ را دارد و اتلتیکو با دریافت تنها 11 گل،‌بهترین خط دفاعی را دارد. با این وجود،‌این بارسلوناست که با وجود عدم در اختیار داشتن بهترین خط حمله یا دفاع،‌صدرنشین لیگ است. اتفاقی که معمولا به ندرت رخ می‌دهد.





دیدار امروز در برنابئو برگزار خواهد شد و توجهات جهانی بسیاری جلب این بازی خواهد شد. بازی در حالی برگزار می‌شود که خط حمله رئال، با زدن متوسط 20 شوت در هر بازی، حریف را دچار واهمه خواهد کرد. رئال 20 درصد بیش از تیم دوم یعنی بارسلونا،‌شوت به دروازه حریف داشته است. 196 ضربه به سمت دروازه بوده که 71  ضربه به گل تبدیل شده است. (40 درصد).






هیچ تیمی در لیگ بهتر از رئال مادرید در حملات ظاهر نشده،‌هر چند که تعدد گلها در بعضی بازی‌ها بیشتر و در بعضی کمتر بوده است. در حقیقت رئال در 4 بازی موفق به گلزنی نشده ( یک بازی کمتر از  فصل گذشته و دو بازی کمتر از دو فصل گذشته) است. همچنین در 20 بازی،‌رئال گل اول را به ثمر رسانده است.
بی بی سی‌ با به ثمر رساندن 54 گل،‌بار اصلی گلزنی رئال را به دوش می‌کشد. بیشترین آمار گلزنی سپیدپوشان به 15 دقیقه پایانی برمی‌گردد. همچنین در 20 بازی که رئال گل اول را به ثمر رسانده،‌در 8 بازی بنزما این گل را به ثمر رسانده است. رونالدو با زدن 22 گل، بهترین گلزن رئالی هاست که البته این آمار نسبت به فصل‌های گذشته ضعیف تر محسوب می‌شود. در واقع رئال هر نیم ساعت موفق به زدن یک گل شده که آمار نسبتا خوبی محسوب می‌شود.





عملکرد دفاعی، نقطه قوت اتلتیکو است و آنها در مسیر شکستن رکوردها هستند. بارسلونا فصل گذشته رکورد 0.53 دریافتی در خانه را به ثبت رساند و اتلتیکو تا به اینجای کار،‌این رکورد را به 0.38 درصد کاهش داده است. حریفان تا به اینجای کار،‌239 شوت به سمت دروازه روخی بلانکوس داشته اند که تنها 59 شوت آن به سمت دروازه بوده و 11 ضربه به گل تبدیل شده است. تا به اینجا،‌اتلتیکو در 5 بازی گل اول را دریافت کرده که نشان از قدرت بالای خط دفاع این تیم دارد. بدین ترتیب،‌یان اوبلاک شانس اول دریافت جایزه زامورا این فصل خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی