خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ق.ظ

چالش جدید لئو مسی در بارسلونا

لئو مسی پس از پشت سر گذاشتن رکورد رونالدینیو در گلزنی روی ضربات آزاد، حالا رسیدن به رکورد رونالد کومان را در تیررس خود دارد.



به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته برای مسی روز ویژه ای بود. او با زدن گل تساوی بارسا به سویا توانست ششمین گل فصل خود از روی ضربات کاشته را به ثمر برساند(سه گل از این 6 گل در دو بازی مقابل سویا به ثمر رسیده) و تعداد گل های خود بدین طریق در بارسلونا را به عدد 22 برساند.

مسی در سوپرکاپ اروپا با دو ضربه آزادی که وارد دروازه سویا کرد، موفق شده بود رکورد رونالدینیو در گلزنی روی ضربات آزاد در بارسلونا را بشکند. حالا مسی تنها سه گل دیگر برای برابری با رکورد رونالدو کومان فاصله دارد.

ستاره هلندی دهه 90 بارسا که در حال حاضر مربی ساوتهمپتون است، سال 1988 از آیندهوون به بارسلونا پیوست و در مدت زمان حضورش در این تیم 25 بار روی ضربات کاشته گلزنی کرد. مهمترین گل کومان در فینال لیگ قهرمانان سال 1992 برابر سامپدوریا به ثمر رسید؛ گلی که منجر به اولین قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ شد.

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی