خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ق.ظ

رئال مادرید - سلتاویگو

رئال مادرید برای تثبیت جایگاه خود در رتبه سوم و همچنین نزدیک تر شدن به اتلتیکو مادرید به پیروزی مقابل سلتاویگو می اندیشد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از قهرمانی در لالیگا ناامید شده اما دیدارهای باقی مانده برای این تیم جنبه حیثیتی دارد.

رئال مادرید

پیروزی مقابل لوانته توانست تا حدی حاشیه های بسیار زیاد ایجاد شده ناشی از شکست مقابل اتلتیکو مادرید را تحت الشعاع قرار دهد. با این حال زیدان به خوبی می داند تنها این پیروزی های پیاپی است که می تواند فشار را به طور کامل از روی تیم بردارد. عملکرد کریس رونالدو همچون دیدار مقابل لوانته، این بار هم زیر ذره بین رسانه ها خواهد بود.
مصاحبه جنجالی او در هفته گذشته هنوز سوژه بسیاری از رسانه های دنیا است. زیدان امیدوار است تا بار دیگر شاهد عملکرد خوب جوان جدید خط حمله اش، مایورال باشد. مصدومیت کریم بنزما فرصت را برای مایورال بیشتر فراهم کرده است. رئال گرچه از کسب عنوان قهرمانی ناامید شده، اما همچنان امیدوار است خودش را به اتلتیکو مادرید در رتبه دوم برساند.

سلتاویگو

سلتا در 5 بازی اخیرش مقابل رئال مادرید در 4 بازی شکست خورده و آمار قابل قبولی مقابل این تیم ندارد. با این حال نبرد نزدیکی که این تیم برای کسب سهمیه رقابت های لیگ اروپا دارد، انگیزه ای دو چندان برای بازیکنان ایجاد می کند.
سلتا اکنون با 42 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته و با تیم های سویا و اتلتیکو بیلبائو نبرد نزدیکی برای رسیدن به رقابت های لیگ اروپا در فصل آینده دارد. سلتا در 5 بازی اخیرش تنها موفق شده تا دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و فرم قابل قبولی ندارد. با این حال بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می تواند مهم ترین اهرم انگیزشی آنان باشد.


  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی