خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

تاتنهام 2-2 آرسنال

دیدار تیم های تاتنهام و آرسنال  با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت تا دو تیم فرصت نزدیکتر شدن به لسترسیتی صدرنشین را از دست بدهند.



به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال به عنوان تیم های دوم و سوم لیگ برتر انگلیس، هر دو شکست خورده در هفته قبل در وایت هارت لین به مصاف هم آمده بودند. دیداری که مهمترین دربی شهر لندن محسوب می شود.

بازی را تاتنهامی ها بسیار بهتر از آرسنال آغاز کردند و در یک ربع ابتدایی بازی توپ و میدان در اختیار سپیدپوشان میزبان بود. در این مقطع آنها یک بار توسط هری کین و روی شوت این بازیکن فرصت پیش افتادن از آرسنال را داشتند اما واکنش خوب اوسپینا مانع از باز شدن دروازه توپچی ها شد.

آرسنال که سعی داشت روی ضد حملات برای خود موقعیت ایجاد کند، در سد هافبک ها و مدافعان تاتنهام گرفتار آمده بود و با خوش شانسی در دقیقه 25 از گل خوردن نجات پیدا کرد. لاملا روی پاس عرضی واکر و از چند قدمی توپ را به اوسپینا کوبید تا بهترین بخت تاتنهام برای رسیدن به گل از دست برود. کمی بعد اریکسن روی یک ضربه کاشته توپ را تقدیم دروازه بان کلمبیایی آرسنال کرد.



از دقیقه 30 آرسنال تسلط بیشتری روی بازی پیدا کرد و خود را از فشار بی امان تاتنهام بیرون کشید. نتیجه این اتفاق گلی که بود توپچی ها دقیقه 38 وارد دروازه میزبان خود کردند. با همکاری عالی ولبک و بیرین توپ به رمزی درون محوطه جریمه رسید و پشت پای استثنایی این بازیکن منجر به باز شدن دروازه تاتنهام و گل آرسنال شد تا بر خلاف جهت بازی، آرسنال از تاتنهام پیش بیفتد.

تلاش تاتنهامی ها برای جبران گل خورده در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت تا نیمه اول این دیدار جذاب با برتری 1-0 آرسنال به اتمام برسد.



نیمه دوم را تاتنهام هجومی آغاز کرد و خیلی زود توسط واکر می توانست به گل تساوی دست یابد اما شوت محکم این بازیکن را اوسپینا مهار کرد. کار آرسنال برای حفظ برتری یک گله زمانی دشوارتر شد کهفرانسیس کومکلن قدیقه 54 با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تاتنهام پس از ده نفره شدن آرسنال یکپارچه حمله شد و به فاصله دو دقیقه دو فرصت عالی گلزنی روی دروازه آرسنال خلق کرد. ابتدا شوت دله علی پس از برخورد به مدافع آرسنال به کرنر رفت و در ادامه اوسپینا به شکلی استثنایی شوت هری کین از 6 متری را روی خط دروازه بیرون کشید.



سرانجام فشار تاتنهامی ها دقیقه 60 نتیجه داد و توبی آلدروایرلد در همان نقطه ای که هری کین ضربه خود را از دست داده بود با شوت پای چپ غیرقابل مهار خود کار را به تساوی کشاند. دو دقیقه بعد تاتنهام در ناباوری به گل دوم خود نیز دست یافت.

اشتباه عجیب پر مرتسه ساکر باعث شد تا دله علی توپ را به هری کرین برساند و این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با شوت کات دار استثنایی خود توپ را دور از دستان اوسپنیا و البته به کمک تیر دروازه به قعر دروازه آرسنال فرستاد تا حساب کار 2-1 به سود تاتنهام شود.



آرسنال که بازی را از دست رفته می دید با وجود ده نفره بودن جلو کشید و توانست دقیقه 76 توسط الکسیس سانچز به گل تساوی دست یابد. سانچز روی پاس عالی بیرین و شوتی دقیق توپ را دور از دستان لوریس به گل تساوی تبدیل کرده و هواداران تاتنهام را شگفت زده کند. در واقع کمتر کسی تصور می کرد آرسنال ده نفره بتواند در زمین تاتنهام آماده، کار را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی گلی دیگر از خط دروازه ها عبور نکرد تا این دربی جذاب با تساوی 2-2 به اتمام برسد. با این تساوی، لستر با خیال راحت این هفته نیز صدرنشین باقی خواهد ماند.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی