خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ق.ظ

شکست منچستریونایتد در خانه وست بروم

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل وست بروم با نتیجه 1-0 شکست خورد و فرصت بازگشت به رتبه پنجم جدول را از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس فان خال که در چند دیدار اخیر خوب نتیجه گرفته بودند، در دیدار امروز در همان نیمه اول 10 نفره شدند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان تا اندازه ای بر بازی مسلط شد و می توانستند در دقیقه 15 به گل برسند اما حضور به موقع کریس اسمالینگ، مانع باز شدن دروازه منچستریونایتد شد.

بازی با همین روند ادامه داشت که اخراج خوان ماتا، شرایط را برای منچستریونایتد دشوارتر کرد. او که اخطار اولش را در دقیقه 23 گرفته بود، دو دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

10 نفره شدن یونایتدها این فرصت را برای تیم میزبان ایجاد کرد که فشار بیشتری روی دروازه دخیا ایجاد کنند و حتی در دقیقه 28 می توانستند به گل برسند اما ضربه داوسون، راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را وست بروم هجومی آغاز کرد و در همان اولین دقیقه صاحب موقعیت شدند اما باز هم واکنش خوب دخیا، دروازه یونایتد را بسته نگه داشت. برتری تیم میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 66، سالومون روندون سرانجام دروازه منچستریونایتد را باز کرد. روی ارسال سباستین پوگونیولی بود که روندون، از تعلل مدافعان یونایتد استفاده کرد و ضربه نهایی را وارد کرد.

یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما هیچ یک از موقعیت های دو تیم تبدیل به گل نشد و بازی در نهایت با همان تک گل به پایان رسید.

  • محمد حسینی

منچستر یونایتد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی