خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ق.ظ

پرسپولیس 1 ـ تراکتور 1

تراکتورسازی با انجام یک بازی بسته و حسابگرانه موفق به متوقف کردن پرسپولیس در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر شد و خود را به جمع بالانشین‌های لیگ نزدیکتر کرد.



به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این بازی ابتدا توسط رامین رضائیان (12) به گل رسید اما ضربه ایران‌پوریان(38) بازی را به تساوی کشاند. پرسپولیس با این تساوی 36 امتیازی شد و یک پله سقوط کرد. تراکتور هم با 32 امتیاز به رده ششم صعود کرد.
هفته بیست و دوم لیگ برتر
استادیوم آزادی                تماشاگر: 70 هزار نفر
داور: تورج حق وردی

اخطار:
دقیقه 36 رامین رضاییان - پرسپولیس
دقیقه 47 آگوستو سزار - تراکتورسازی
دقیقه 55 شجاع خلیل زاده - تراکتورسازی
دقیقه 95 مهدی طارمی - پرسپولیس

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور، مهدی طارمی و محسن مسلمان
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تراکتورسازی:
 محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، فرزاد حاتمی، آگوستو سزار(66 شاهین ثاقبی)، مهدی کیانی و سعید آقایی
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی در نیمه اول:

بازی زیبای دو تیم در کنار تشویق پرشور هواداران برای هر تیم یک گل در پی داشت تا نتیجه نیمه اول با تساوی یک بر یک همراه باشد.
شاگردان امیر قلعه نویی طبق انتظار در نیمه اول و در دقایق ابتدایی تحت تاثیر حملات سرخ های تهرانی قرار گرفتند و این مثلث هجومی پرسپولیس با حمایت احمدزاده و مسلمان بودند که توانستند فرصت های خوبی روی دروازه محمد رضا اخباری ایجاد کنند و در یکی از همین حملات به گل برتری نیز دست یابند.
در ادامه بعد از گلی که رامین رضاییان به ثمر رساند این تیم کمی از فشار تهاجمی خود کاست تا تراکتورسازی بر توپ مسلط شود و به سمت دروازه سوشا مکانی هجوم آورد. حملات خنثی تراکتورسازی در نهایت با خطایی که رامین رضاییان مرتکب شد و ضربه ایستگاهی بازیکنان تراکتورسازی و در نهایت ضربه تمام کننده ایران پوریان منجر به گل تساوی این تیم شد.
دو تیم در ادامه چشم به 45 دقیقه دوم دوخته اند و باید دید این جدال با چه نتیجه ای همراه خواهد بود.

بهترین بازیکن:

محمدرضا اخباری،دروازه‌بان تراکتورسازی، با وجود یک گل خورده 4 واکنش نجات‌بخش داشت و در کسب این تساوی تاثیر زیادی از خود نشان داد.

شرح گل‌ها:

پرسپولیس یک تراکتورسازی 0 : ( رامین رضاییان، دقیقه 12): حرکات هماهنگ پرسپولیسی ها درون محوطه جریمه در نهایت با پاس فرشاد احمدزاده برای رامین رضاییان همراه شد که اینبار او این فرصت را از دست نداد تا تیمش برابر تراکتور با یک گل پیش بیفتد.
پرسپولیس یک تراکتورسازی یک : (محمد ایران پوریان، دقیقه 40): روی یک ضربه ایستگاهی، سوشا مکانی توپ را دفع کرد اما در برگشت این ایران پوریان بود که توپ را به تور دروازه پرسپولیس چسباند تا بازی با تساوی همراه شود.



اتفاق ویژه:

محسن بنگر کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 48 خطای شدیدی روی محمد ایران‌پوریان انجام داد که باید با کارت قرمز داور جریمه می‌شد. این خطا منجر به ایجاد تشنج در این دقیقه از بازی و واکنش بد هواداران و پرتاب نارنجک به سمت نیمکت تراکتورسازی شد.

دقایق حساس:

دقیقه 4: اولین خطر روی دروازه پرسپولیس با شوت نه چندان محکم سزار به سمت دروازه این تیم همراه بود که سوشا مکانی با اعتمادبنفس بالایی آن را مهار کرد.
دقیقه 7: گل برای پرسپولیس توسط شوت دیدنی علی علیپور که داور در ادامه با اعلام آفساید این گل را نپذیرفت.
دقیقه 11: ارسال کوتاه امید عالیشاه برای مهدی طارمی درون محوطه جریمه بعد از کنترل این بازیکن با ضربه خوبی همراه نشد تا تنها یک کرنر برای سرخ ها شکل گیرد.
دقیقه 16:  ارسال کرنر پرسپولیسی ها با ضربه سر زیبایی از سوی حمله وران این تیم همراه شد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 20: ارسال ضربه ایستگاهی توسط سروش رفیعی و ضربه مهاجم این تیم به راحتی در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت.
دقیقه 27: ارسال کرنر از سوی رامین رضاییان با ضربه سر علی علیپور همراه شد که توپ در اختیار محمدرضا اخباری قرار گرفت.
دقیقه 30: شوت راه دور مهدی کیانی بدون اینکه خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند با اختلاف کمی از ساعت استادیوم به بیرون رفت.
دقیقه 47: تکل خطرناک محسن بنگر روی پای محمد ایران پوریان درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم ایجاد کرد که در ادامه انفجار نارنجک در کنار نیمکت تراکتورسازی باعث شد تا بازی کاملا به جنجال کشیده شود.
دقیقه 60: ارسال عالیشاه با ضربه سر دیدنی طارمی همراه بود اما یک واکنش فوق العاده از اخباری کافی بود تا حسرت بزرگی برای پرسپولیسی ها در این لحظه رقم بخورد.
دقیقه 60: توپ برگشتی را نیز عالیشاه از کنار محوطه جریمه به قصد دروازه نواخت که اخباری بار دیگر توپ را با واکنش خوب به بیرون زد.
دقیقه 63: ضربه سر حاتمی روی پرتاب اوت به راحتی در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت.
دقیقه 80: احمد نوراللهی که در فاز تدافعی تیمش گرفتار شده بود در این لحظه با شوتی راه دور قصد باز کردن دروازه اخباری را داشت که دروازه بان تراکتور به راحتی توپش را از آن خود کرد.
دقیقه 86: محمد انصاری قصد داشت از راهی دور دروازه اخباری را باز کند که شوتش با اختلافی زیاد به بیرون رفت؛ اختلافی به اندازه کیفیت او در بازی های قبل تا این بازی!

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی