خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

جایزه بهترین مربی سری A برای آلگری

سرمربی یوونتوس موفق شد برای دومین بار به عنوان بهترین مربی فصل سری آ برگزیده شود.


به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه موسوم به Panchina d''''''''Oro یا همان بهترین مربی فصل سری آ، امروز برگزار شد و مطابق انتظار مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، موفق شد با کسب اکثریت آرا این جایزه را به خود اختصاص دهد. این دومین بار است که آلگری برنده این جایزه می شود. پیش از این او با تیم کالیاری در فصل 2009-2008 این جایزه را به خود اختصاص داده بود.

سرمربی یوونتوس فصل گذشته توانست تیمش را به دوگانه داخلی لیگ و جام حذفی برساند. آلگری 27 رای از مجموع 51 رای را به خود اختصاص داد تا با قاطعیت این عنوان را به خود اختصاص دهد.




سرمربی یوونتوس پس از کسب این جایزه گفت:" می خواهم از بازیکنان تشکر کنم که عملکرد آن ها نقش زیادی در رسیدن به این جایزه داشت. در عین حال از دستیارانم، مسئولان باشگاه و تمامی افرادی که به من رای دادند نیز تشکر می کنم."

یوونتوس در فصل جاری رقابت های فوتبال ایتالیا نیز در صدر جدول لیگ قرار گرفته و به فینال رقابت های جام حذفی نیز راه پیدا کرده است.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی