خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ق.ظ

دروازه بان ریور: هدیه مسی شگفت زده ام کرد

مارسلو بارووه رو، دروازه بان ریورپلات در مصاحبه با ال گرافیکو خاطره جالبی از بازی پایانی جام جهانی باشگاه ها تعریف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ریورپلاته در روزهای پایانی سال 2015 در یوکوهامای ژاپن دیدار نهایی جام جهانی باشگاه ها را برگزار کردند که در نهایت بارسلونا با تک گل مسی و دو گل سوارز، 3-0 به پیروزی دست یافت.

بارووه رو، دروازه بان و کاپیتان ریورپلات در مورد آن بازی به ال گرافیکو گفت:" دقیقه 12 بود که شوت مسی را مهار کردم. پس از این مهار روی زمین از خود بیخود شده بودم و فریاد زدم. مسی به من نزدیک شد و به من کمک کرد تا بلند شوم. به او نزدیک شدم و گفتم که با این مهار، آرزوی پسرم را برآورده کردم چون از من خواسته بود تا یکی از ضربات تو را مهار کنم.

در انتهای بازی از مسی خواستم تا پیراهنش را به من بدهد ولی دیر شده بود چون بازیکن دیگری پیشدستی کرده بود و من در نهایت پیراهن براوو را از او گرفتم. پس از مراسم اهدای جوایز در حال رفتن به رختکن بودم که مسی به من نزدیک شد و کفش هایش را به من داد و گفت هدیه ای از طرف من برای پسرت. این حرکت مسی مرا شگفت زده کرد و هدیه او را هرگز فراموش نخواهم کرد."

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی