خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

دفاع لوئیس انریکه از حرکت ابداعی پیکه

سرمربی بارسلونا بار دیگر به دفاع از مدافع جنجالی اش پیرامون حرکت ابداعی او پس از بازی های این تیم پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، همچنان جنجالی ترین بازیکن بارسلونا محسوب می شود. مدافع اسپانیایی در جدیدترین حرکتش پس از بازی های تیمش به طور فانتزی با بازیکنان بارسلونا مصاحبه می کند و فیلم های این مصاحبه ها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. مسئله که مورد انتقاد مسئولان بارسلونا نیز قرار گرفت. با این حال لوئیس انریکه به دفاع از بازیکنش پرداخت.

انریکه گفت:" من فکر می کنم که این اتفاق فوق العاده است و آنچه پیکه انجام می دهد جذاب است. این موقعیتی است که هواداران می توانند در حالت های مختلف بازیکنان مورد علاقه شان را ببینند."

سرمربی بارسلونا در ادامه به دفاع از هم وطنش در رشته ورزشی تنیس پرداخت و پیرامون اتهام دوپینگ رافائل نادال، قهرمان اسپانیایی این رشته، گفت:" احتمال اینکه من در گذشته دوپینگ کرده باشم از رافائل نادال بیشتر است. نادال یک الگوی ورزشی محسوب می شود. من اعتماد کامل به او دارم و به نظرم آن ها باید از افرادی که چنین اتهاماتی را مطرح کرده اند، شکایت کنند. تنها عیب او هواداری اش از رئال مادرید است(می خندد)."

  • محمد حسینی

بارسلونا

پیکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی