خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

آزمون: ما لسترسیتی روسیه هستیم!

زسکا را کشتیم. آنها روی دروازه ما خطری آنچنانی ایجاد نکردند و به قول فوتبالی ها پخ هم نکردند. در عوض ما با تمام مشکلاتی که داشتیم چندین موقعیت بدست آوردیم و دو گل هم زدیم.


به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مقابل زسکا مسکو درخشید و پاس گل اول روستوف را به زیبایی برای پولوز فرستاد. او در این بازی که حکم مرگ و زندگی را برای روستوف و البته زسکا داشت بازی قابل قبولی رارئه داد و بارها از سوی هواداران تشویق شد. آزمون در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی که نبود، جنگ بود. باید می بردیم تا به زسکا برسیم. قبل از بازی هفته قبل مان مقابل کریلیا، بلیت های این بازی را هواداران خریده بودند و جای سوزن انداختن در ورزشگاه نبود. از ساعت ها قبل استادیوم پر شد و همه آماده بودند تا یک بازی حساس و هیجان انگیز را ببینند. آمار کارت زردها هم نشان می داد که چه فوتبالی در روستوف برگزار شده. این خاطره انگیزترین بازی من در دوران حضورم در روستوف بود. یک بازی زیبا  که در نهایت باعث صدرنشینی ما در لیگ روسیه شد.»

آزمون در دقیقه 45 با فرار از آفساید پاس گل اول روستوف ر ا برای دیمیتری پولوز فرستاد. خیلی دقیق و خط کشی شده. او در این باره می گوید:« مدافعان زسکا را می شناختم. آنها ملی پوش هستند و در تیم ملی روسیه نیز بازیکنان اصلی محسوب می شوند. فقط نکته ای در مورد همه آنها وجود دارد که سن شان بالای 32،33 است و به همین دلیل مقابلشان باید از سرعتم استفاده می کردم.کادر فنی آنها را آنالیز کرد و به من گفت که می توانم با فرار از آفساید برای خودم یا هم تیمی هایم موقعیت ایجاد کنم. خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. از تله آفساید فرار کردم و توپ را به پولوز رساندم. او هم با جاگیری مناسب دروازه خالی را باز کرد. همه این گل را به نام من نوشته اند و می گویند همه کارها را خودت انجام دادی اما من این حرفها را قبول ندارم و معتقدم پولوز با جاگیری مناسب از بین مدافعان زسکا فرار کرد و این گل را به ثمر رساند. پس باید همه چیز را به نام او بنویسیم.»

آزمون درباره زسکا هم صحبت می کند:« زسکا بازیکنان باتجربه ای در اختیار داشت. ایگور آکینفیف دروازه بان اول تیم ملی روسیه با 85 بازی ملی در این تیم بازی می کرد. سرگئی ایگناشویچ که با 36 سال سن همچنان مدافع اصلی تیم ملی روسیه است و 114 بازی ملی انجام داده نیز در ترکیب زسکا حاضر بود. یا برادران برزوتسکی که روی هم بیش از 100 بازی ملی انجام داده اند و البته رومن شیرکوف که کاپیتان تیم ملی روسیه است و آلن ژاگوئف که یکی از هافبک های کلیدی این تیم محسوب می شود. فکر می کنم ما زسکا را با 400 بازی ملی اش بردیم و از پیش رو برداشتیم. در حالی که همین مربی زسکا، سرمربی تیم ملی روسیه هم هست و از تیم ما حتی یک نفر را به اردو دعوت نکرده. خیلی خوشحالم و امیدوارم که در نهایت بتوانیم قهرمان شویم و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم.»

آزمون درباره بازی هم صحبت می کند:« زسکا را کشتیم. آنها روی دروازه ما خطری آنچنانی ایجاد نکردند و به قول فوتبالی ها پخ هم نکردند. در عوض ما با تمام مشکلاتی که داشتیم چندین موقعیت بدست آوردیم و دو گل هم زدیم. فکر می کنم همین که در لیگ روسیه بالاتر از قدرت هایی چون زسکا، دینامو مسکو، لکوموتیو مسکو، اسپارتاک و زنیت قرار داریم کمتر از کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل نیست. البته خیلی امید داریم که بتوانیم به این روند ادامه بدهیم و در نهایت با رسیدن به قهرمانی همه را شگفت زده کنیم. ما لسترسیتی روسیه هستیم و مثل آنها می توانیم صدرنشین بمانیم.»

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی