خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

حذف آرسنال از دور رقابت های FA CUP

آرسنال با قبول شکست 2-1 مقابل واتفورد، از دور رقابت های جام حذفی انگلیس در خانه خود کنار رفت.



به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در راه کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در جام حذفی انگلیس، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم سخت کوش واتفورد رفت.


بازی را آرسنالی ها بسیار هجومی آغاز کردند و از همان دقایق نخست نشان دادند که قصد دارند در همین بازی اول، در امیریتس کار را تمام کنند. اولین موقیعت جدی در دقیقه 9 روی دروازه واتفورد رخ داد. جایی که الیویه ژیرو، روی فراری تماشایی در عمق خط دفاعی واتفورد توانست دروازه این تیم را باز کند اما کمک داور با افراشتن پرچم خود، گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد.



بازی در ادامه هم با حملات آرسنال ادامه یافت. آن ها در دقیقه 30 می توانستند دروازه واتفورد را باز کنند اما محمد الننی، در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه بان حریف توپ را به آسمان زد تا یک موقعیت ایده آل دیگر هم برای ونگر از دست رود.

در دقیقه 42، آرسنال یک موقعیت تک به تک دیگر را نیز هدر داد. این بار نوبت به کمپل رسید تا روی پاس تماشایی اوزیل، در موقعیت تک به تک قرار گیرد اما ضربه او نیز با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول با برتری بازیکنان واتفورد آغاز شد و آن ها خیلی زود توانستند در دقیقه 50 آرسنال را غافلگیر کنند. ایگالو، مهاجم نیجریه ای و فرصت طلب واتفورد روی پاس دینی، با یک ضربه پای راست دقیق توپ را به گوشه دروازه آرسنال فرستاد تا واتفورد با یک گل پیش بیفتد.

پس از این گل آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، سعی کردند تا حملات بیشتری را روی دروازه واتفورد تدارک ببینند. با این حال بازیکنان سریع واتفورد روی ضد حملات بسیار خطرناک بودند. در نهایت در دقیقه 63 و روی یک غافلگیری دیگر این بار نوبت به گوئدیورا رسید تا با یک ضربه تماشایی و غیر قابل مهار، آرسنال را تسلیم کند. گل دوم واتفورد نیز روی پاس دینی به ثمر رسید.



پس از این گل ونگر با دو تعویض سعی داشت تا خلاقیت بیشتری به خط حمله اش اضافه کند اما بازیکنان این تیم بسیار ناامید و کم انگیزه نشان می دادند. واتفورد در ادامه سعی کرد تا بازی را تحت کنترل داشته باشد و به مهاجمان آرسنال اجازه خلق موقعیت ندهد.

با این حال در دقیقه 88 دنی ولبک، توانست روی یک فرار سریع از سمت چپ در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه بان حریف و از زاویه بسته، دروازه واتفورد را باز کند تا اختلاف به حداقل برسد.

در ادامه تلاش بازیکنان آرسنال راه به جایی نبرد تا این تیم در عین ناباوری با قبول شکست در امیریتس مقابل واتفورد، از دور رقابت های جام حذفی کنار رود و نتواند از دو قهرمانی پیاپی خود در این رقابت ها دفاع کند.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی