خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ق.ظ

دلایل عدم حضور خبرنگاران در تمرین تیم ملی

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره دلایل عدم حضور نمایندگان رسانه های گروهی در تمرین امروز توضیحی ارائه کرد.


به گزارش "ورزش سه"، محسن معتمدکیا درباره اینکه خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی نتوانستند در تمرین امروز حاضر شوند اظهار کرد: تا آخرین لحظه مکان تمرین امروز تیم ملی مشخص نبود و بعد از مساعدت پژوهشگاه صنعت نفت برای انجام تمرین تیم ملی در این مکان و قوانین و مقررات خاص این پژوهشگاه علمی و لزوم نیاز به هماهنگی از سوی رسانه ها با روابط عمومی این پژوهشگاه نتوانستیم در تمرین امروز میزبان نمایندگان رسانه های گروهی باشیم.

او افزود: به هر حال هر سازمان، نهاد یا پژوهشگاهی قوانین و مقررات خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه تا به حال پژوهشگاه صنعت نفت میزبان تیمی ورزشی نبوده و تنها به خاطر کمک و یاری به تیم ملی مسوولان این پژوهشگاه زمین تمرینشان را در اختیار تیم ملی قرار داده اند، نمی توان کسی را مقصر دانست. به امید خدا پس از انجام هماهنگی رسانه های گروهی با پژوهشگاه صنعت نفت، طبق قوانین این پژوهشگاه، بتوانیم در تمرین روزهای آینده در خدمت خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران باشیم.

  • محمد حسینی

تیم ملی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی