خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ق.ظ

بحران مصدومیت در بارسلونا پیش از ال کلاسیکو

سرخیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ، دو مصدوم بارسلونا پیش از ال کلاسیکو هستند و 16 بازیکن این تیم نیز هم اکنون در اردوی تیم های ملیشان حضور دارند.


به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه 11 روز به بازی حساس بارسلونا و رئال مادرید در نوکپ باقی مانده، لوئیس انریکه با خبر مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود روبرو شده است. سرخیو بوسکتس شب گذشته شکستگی انگشت دست راستش تایید شد و امروز با کسب اجازه از کادر فنی تیم ملی اسپانیا، کمپ لاس روزاس در مادرید را به مقصد بارسلونا ترک کرد. او فردا تحت درمان قرار خواهد گرفت و باید دید به ال کلاسیکو می رسد یا خیر.

دیگر مصدوم بارسا، ایوان راکیتیچ است که در جریان تمرین تیم ملی کرواسی دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شد و او نیز با ترک اردو، فردا به بارسلونا باز خواهد گشت. هنوز بطور دقیق مشخص نیست شدت مصدومیت راکیتیچ تا چه اندازه است.

در حال حاضر 16 بازیکن دیگر بارسلونا نیز در اردوی تیم های ملی خود حضور دارند و طی یک هفته آینده، در بازی های دوستانه ای به میدان خواهند رفت. ویروس فیفا این 16 بازیکن را نیز تهدید می کند و باید دید بارسلونا قادر خواهد بود بدون مصدوم دیگری به ال کلاسیکو برسد یا خیر.

  • محمد حسینی

بارسلونا

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی