خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ق.ظ

مسی:از دیدار با اوباما خوشحال می شوم

لیونل مسی، ستاره بارسلونا، تاکید کرد که از دیدار با خانواده باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، ‏خوشحال خواهد شد.‏


به گزارش "ورزش سه"، اوباما که به تازگی به آرژانتین سفر کرده بود، فاش کرد که دخترانش از او ‏خواستند تا ملاقاتی با مسی ترتیب بدهد اما کاپیتان آلبی سلسته به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش، ‏نتوانست با خانواده رئیس جمهور آمریکا دیدار کند.‏
مسی در این مورد به خبرنگاران گفت:" واضح است که من از شنیدن این خبر متعجب شدم. برای من این ‏افتخار بزرگی است که بتوانم با اوباما و خانواده اش دیدار کنم؛ هرچند می دانم که ترتیب دادن این ملاقات ‏پیچیده است. نمی دانم این امکان وجود دارد یا نه. ‏
شاید او این صحبت ها را به خاطر اینکه  در آرژانتین بوده، گفته اما می توانم بگویم که به اندازه هر ‏شخص دیگری، متعجب شدم."‏

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی