خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ق.ظ

سلفی ملی پوشان در آستانه بازی با عمان

در فاصله دو روز تا بازی حساس با عمان بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد 4-0 برابر هند بازیکنان تیم ملی خود را برای بازی با عمان در آخرین روز از مرحله اول مقدماتی جام جهانی آماده می کنند. جدالی که می تواند صدرنشینی ایران را تثبیت و کار تیم ملی در مرحله دوم را تا حدودی راحت تر کند چون در قرعه کشی و سیدبندی شرایط بهتری خواهد داشت.
در فاصله دو روز تا این بازی حال و هوای مناسبی بر اردوی تیم ملی در هتل پارسیان آزادی حاکم است تا جایی که رابطه بسیار خوبی میان ملی پوشان برقرار شده و آنها از هر لحظه ای برای نشان دادن این رفاقت سود می برند درست مثل سلفی بازی که سه ملی پوش سرشناس تیم ملی انجام داده و تصاویر را روی صفحات شبکه های اجتماعی خود قرار دادند.



یکی از این تصاویر را احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی برابر هند که زننده دو گل ایران از روی نقطه پنالتی بود روی صفحه اینستای خود قرار داد که در کنار علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد ایستاده بود و زیر عکس هم نوشت:«3 ، 9 و 10 تیم ملی در یک قاب».

  • محمد حسینی

تیم ملی

جهانبخش

حاج صفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی