خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال در اسپانیا

کادر فنی تیم ملی فوتسال در نظر دارد قبل از حضور در مسابقات جام جهانی دو اردوی برون مرزی را برای آمادگی بیشتر بازیکنان برگزار کند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات جام جهانی فوتسال حدود ۶ ماه دیگر در کشور کلمبیا برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران که عنوان قهرمانی قاره آسیا را از آن خود کرد، به دنبال حضور پرقدرت در این مسابقات است.

بر همین اساس، کادر فنی تیم ملی در نظر دارد تمرینات را از پنجم اردیبهشت ماه و با حضور ۲۰ بازیکن در تهران شروع کند. این دوره از تمرینات تا ۲۳ اردیبهشت طول می‌کشد و تیم ملی در پایان این اردو، یک یا دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.

در مسیر آماده سازی برای جام جهانی دو اردوی برون مرزی یکی در آسیا و یکی در اروپا هم دیده شده است. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در نظر دارد تا در خردادماه اردویی را در یکی از کشورهای عربی برگزار کند. این اردو در صورت تامین هزینه‌های سفر و اسکان تیم ملی از سوی کشور میزبان تحقق می‌یابد. همچنین برپایی تمرینات در کشور اسپانیا در مردادماه دیگر برنامه تیم ملی است که به کمیته فوتسال ارائه شده است.

ناظم الشریعه با اعلام این خبر گفت: اردوی خارجی برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که بازیکنان را قبل از جام جهانی زودتر به شرایط ایده آل نزدیک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه تا چه اندازه به عملی شدن این برنامه‌هایش امیدوار است، گفت: وظیفه من این بود که برنامه‌هایم را ارائه بدهم. در این برنامه‌ها، محدودیت‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را هم مدنظر قرار دادم و باید بگویم به دنبال این هستم تا با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای تیم ملی داشته باشیم.


  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی