خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

توافق ایران برای بازی با تیم فوتسال برزیل


رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکره با تیم‌های مطرح دنیا برای دیدار تدارکاتی، از توافق ابتدایی و ضمنی با برزیل برای بازی در تیرماه خبر داد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، عباس ترابیان درباره درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال برای برگزاری بازی تدارکاتی با تایلند و ازبکستان، گفت: کادر فنی تیم ملی علاقه‌مند به بازی با تیم ازبکستان و تایلند بود و بعد از آن خواستار بازی با تیم‌های بزرگتر شد است. بر همین اساس ما کارمان را در چند محور مختلف آغاز کردیم. ابتدا شخصا با «ویکتور هرمانس» سرمربی تیم ملی تایلند صحبت کردم ولی متوجه شدم او در این تیم به مشکل خورده و احتمالا به زودی با تایلند قطع همکاری خواهد کرد.

وی افزود: تشکیلات فوتبال و فوتسال تایلند دچار تغییراتی شده و نفرات جدیدی در فدراسیون فوتبال این کشور آغاز به کار کرده‌اند. من حتی با مسئول فوتسال تایلند هم مذاکره داشتم و درخواستمان را منعکس کردم. او هم تاکید داشت که قصد دارد قرارداد هرمانس را به گونه‌ای بازنویسی کند که با شرایط فعلی هماهنگ شود و احتمال دارد توافق نهایی هم حاصل نشود. تایلندی‌ها به دنبال «مندس» سرمربی اسپانیایی ازبکستان هستند که قطعا ازبک‌ها این مربی را در آستانه جام جهانی رها نخواهند کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: البته رئیس فوتسال تایلند تاکید داشت که در ماه آگوست و قبل از جام جهانی به دنبال برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه قوی هستند و از ما هم دعوت خواهند کرد ولی به او گفتم که هدف ما این است تا بازی‌های تدارکاتی را مرحله به مرحله پیش ببریم.

ترابیان درباره مذاکره‌اش با ازبکستان برای برگزاری بازی تدارکاتی تصریح کرد: رئیس فوتسال ازبکستان در تاشکند نبود و قرار شد بعد از بازگشت وی، مذاکراتی با وی انجام بدهم.

وی در ادامه با اشاره به مذاکره‌اش با کشورهای دیگر گفت: اسپانیا از جمله کشورهای گردن کلفت فوتسال است که مذاکراتی با آنها داشتم ولی جواب اسپانیا منفی بود چون آنها تقویمشان را از قبل چیده‌اند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برزیل هم تاکید کرد: از آنجا که هنوز عضو افتخاری مسابقات گرندپری برزیل هستم، برزیلی‌ها حرف و درخواست مرا برای برگزاری بازی تدارکاتی زمین نزدند و با آنها تاریخی را برای برگزاری بازی تدارکاتی به صورت ضمنی، توافق کردیم. توافق ابتدایی ما برگزاری بازی اواخر تیرماه است ولی تا نامه نهایی و تایید کنفدراسیون فوتسال برزیل نیاید، نمی‌توان به صورت قطعی چیزی گفت.

ترابیان از برگزاری تورنمنت چهارجانبه در روسیه هم اظهار بی اطلاعی و تاکید کرد که چیزی به صورت رسمی در اینباره دریافت نکرده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان درباره برگزاری جلسات این کمیته در سال جدید گفت: قصد داریم جلساتی را با کادر فنی تیم ملی داشته باشیم تا راجع به چند موضوع از جمله برنامه تیم ملی تا جام جهانی کلمبیا و همچنین کادر فنی تیم‌های زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال صحبت کنیم.

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی