خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

بایرن مونیخ - بنفیکا

دو تیم بایرن مونیخ و بنفیکا، امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانا اروپا، در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"،‌ بایرن مونیخ که به سختی از سد حریف پیشینش یعنی یووه عبور کرد،‌حال به نظر کار راحت تری برابر بنفیکا پیش رو خواهد داشت.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا در آخرین فصل حضور سرمربی اسپانیایی روی نیمکت تیمشان امیدوارند در اروپا بتوانند ناکامی دو فصل اخیر را جبران کرده و قهرمان شوند. بایرن مونیخ امسال تیم قدرتمندی نشان داده و هر چند مصدمیت‌های متعدد خط دفاعی ضربه ی سختی به آنها وارد کرده ولی آنها تا به اینجای فصل در هر سه جام از مدعیان اصلی هستند. آنها در دور قبل رقابت‌ها، یوونتوس،‌فینالیست سال گذشته را حذف کردند و در این دور با قرعه ای نسبتا آسان روبرو خواهند شد. بایرن در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. با این حال،‌باداشتوبر، بواتنگ،‌خاوی مارتینز و آرین روبن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نخواهند بود.

بنفیکا

بنفیکا با حذف زنیت موفق شد به این دور از رقابت‌ها صعود کند و حال باید با یکی از مدعیان قهرمانی روبرو شود.  عقاب‌ها در 5 بازی اخیر خود،‌5 پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. همچنین آنها در 3 دیدار آخر خود مقابل بایرن در زمین بایرن شکست خورده و 13 گل در این 3 بازی دریافت کرده اند که میانگین 4.3 گل در هر بازی به ثبت رسیده است. مسلما هدف بنفیکا کسب تساوی یا زدن گل به بایرن خواهد بود تا بتواند در خانه و با حمایت هوادارانش کاری از پیش ببرد. لیزاندرو لوپز،‌لوئیزائو،‌نونو سانتوس و ژولیو سزار مصدومان این تیم هستند که برای این بازی آماده نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی