خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ

پرشورهای تبریزی رکورد آسیا را می شکنند؟

آمارهایی که با گذشت چهار هفته از لیگ قهرمانان آسیا در راه حضور در ورزشگاه ها به ثبت رسیده هنوز نتوانسته مسئولان رقابت ها را سورپرایز کند.


به گزارش "ورزش سه"، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار بودند در فصل جاری رکورد تماشاگر و میانگین استقبال از بزرگ ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی قاره کهن جا به جا شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تنها چند بازی به خصوص در غرب آسیا میانگین 38 تا 40 هزار تماشاگر را به خود اختصاص داد.

 در این راه تیم های عربستانی از جمله الاتحاد در ورزشگاه تازه تاسیس جده توانست در برخی بازی های خود به صورت میانگین پای 38 تا 40 هزار طرفدار را به ورزشگاه بکشند تا پرطرفدارترین تیم غرب قاره لقب بگیرند. این اتفاق در حالی رخ داده که از جمع نماینده های ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان تنها تراکتورسازی است که می تواند این رکوردها را جا به جا کرده و دوباره نگاه ها را در این راه به فوتبال ایران معطوف کند.

تبریزی ها که همواره مدعی هستند تیم محبوب شهرشان طرفداران زیادی دارد امروز در جدال حساس با پاختاکور می توانند با حضور پرشمار در ورزشگاه یادگار امام(ره) رکورد حضور طرفدار را شکسته و حریف سعودی را پشت سر بگذارند به شرطی که قهر با ورزشگاه را شکسته و دوباره با حضور در یادگار امام(ره) علاوه بر کمک کردن به برتری و گرفتن انتقام از پاختاکور، صعود این تیم را نهایی کرده و در کنارش رکورد حضور تماشاگر در آسیا را نیز بشکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی