خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

تیم ملی فوتسال 6 دیدار دوستانه برگزار می‌کند

تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در جام جهانی کلمبیا 6 دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اولین اردوی تیم ملی فوتسال ایران از ۵ اردیبهشت ماه در سال جدید آغاز خواهد شد که ملی‌پوشان خود را برای حضوری پرقدرت در جام جهانی کلمبیا آماده کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی ۶ دیدار دوستانه با ۳ تیم ملی برزیل، تایلند و ازبکستان برگزار کند. برنامه از این قرار است که تیم ملی اوایل مرداد ماه میزبان برزیل خواهد بود. پس از آن در اواسط مرداد ماه به مصاف ازبکستان خواهد رفت که ازبک‌ها قرار است به ایران بیایند. شاگردان ناظم‌الشریعه در اواخر مرداد به تایلند سفر خواهند کرد که در یک تورنمنت ۴جانبه شرکت کنند.

عباس ترابیان با اعلام این خبر به فارس گفت: هنوز تاریخ قطعی مسابقات دوستانه تیم ملی مشخص نشده و در حال رایزنی با تیم‌ها هستیم. به علت اینکه از ۲۵ تیر ماه تا ۲ مرداد تاسیسات نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود ما از این تیم حمایت خواهیم کرد و پس از آن برنامه‌های تیم ملی را طراحی خواهیم کرد.

 محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فردا به تهران سفر می‌کند تا جلسه‌ای را با سیدرضا افتخاری و عباس ترابیان در مورد برنامه‌های تیم ملی برگزار کند.

همچنین همزمان با قرعه‌کشی جام جهانی کلاس آموزشی برگزار خواهد شد که مسئولان فیفا اعلام کردند از هر کشور باید دو نماینده حضور داشته باشند. احتمال دارد از ایران علی صانعی به همراه شخص دیگری در این مراسم شرکت کند.

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی