خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۶ ب.ظ

جزئیات قرارداد نیمار افشا شد

سایت فوتبال لیکز، در آخرین افشاگری خود، جزئیات قرارداد جنجالی نیمار با بارسلونا را منتشر کرد.


به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی سال 2013 از سانتوس با قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوست و پدرش به عنوان مدیربرنامه‌هایش شروع به فعالیت کرد. طبق این قرارداد، نیمار سالانه 5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد ولی با پاداش‌هایی که به آن اضافه می‌شود، در نهایت 49.5 میلیون یورو در طول دوران قراردادش دریافت می‌کند.



او تا به اینجای کار 8.5 میلیون یورو پاداش دریافت کرده و همچنین رقم فسخ قرارداد او 190 میلیون یوروست.

پاداش و مزایای نیمار

نیمار به واسطه قرار گرفتن در ترکیب 18 نفره بارسلونا، سوای اینکه بازی کند یا خیر، 100 هزار یورو دریافت خواهد کرد. اگر او در طول یک فصل در بیش از 60 درصد بازی های بارسلونا حضور یابد، 1062500 یورو از بارسا دریافت می کند.

با کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان برای بارسلونا(رتبه اول تا سوم در لالیگا)، نیمار 637 هزار یورو پاداش دریافت خواهد کرد. با هر صعود بارسا از دور گروهی لیگ قهرمانان، مبلغ پاداش نیمار 425 هزار یورو در نظر گرفته شده است.

او که امسال در بین 3 نامزد دریافت توپ طلا قرار گرفت، اگر در دوران حضورش در این تیم این عنوان را کسب کند، 425 هزار یورو دریافت می‌کند. همچنین بندهای دیگری نیز در این قرارداد وجود دارد که طبق آن، با هر قهرمانی لالیگا، نیمار 637 هزار یورو دریافت می‌کند.

در صورت قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری، 850 هزار یورو؛ قهرمانی در کوپا و لیگ قهرمان 1062000 یورو؛ قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان 1487000 یورو و در صورت کسب سه گانه، مبلغ پاداش نیمار 1.7 میلیون یورو خواهد بود. در صورتیکه نیمار در کمتر از 60 درصد بازی های فصل بارسا حضور داشته باشد، مبلغ این پاداش ها نصف خواهد شد.

  • محمد حسینی

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی