خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ

انریکه: 100 درصد مقصر این شکست هستم

لوئیس انریکه هم به سرنوشت تاتا مارتینو دچار شد و بارسای او نیز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پشت سد اتلتیکو باقی ماند و حذف شد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با هدایت تاتا مارتینو، سال 2014 با شکست از اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و امشب تاریخ بار دیگر برای این تیم تکرار شد. تیم لوئیس انریکه هم نتوانست از سد اتلتیکو عبور کند و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. اتلتیکو با دو گل گریزمان، بارسلونا را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:" بازی همانجوری شروع شد که انتظارش را داشتیم هرچند فکر نمی کردم اتلتیکو آنقدر دفاعی بازی کند و عقب بنشیند. در نیمه اول چندان دچار دردسر نشدیم و در صحنه گل هم بدشانس آوردیم. روی پرس اتلتیکو، مدافعان ما در جایگیری اشتباه کردند و گریزمان گلزنی کرد.

نیمه اول درخشان نبودیم اما در نیمه دوم حقمان بود حداقل یک گل بزنیم. فرصت های متعددی داشتیم که می توانستند به گل تبدیل شوند. اتلتیکو برتر از ما نبود. پیش از این مقابل اتلتیکو در کالدرون بارها بازی کرده ایم و شب هایی سخت تر از این هم به یاد داریم. آنها از یک موقعیت خود در نیمه اول به گل رسیدند. هدف اتلتیکو نیز همین بود و سپس به دفاع مطلق رفت. در هر صورت 100 درصد مقصر این شکست من هستم و باید به اتلتیکو تبریک بگویم. برایشان در مرحله بعد نیز آرزوی موفقیت دارم.

واضح است که ما در بهترین دوران خودمان قرار نداریم و دچار افت شده ایم. باید بلند شده و سرمان را بالا بگیریم چون در دو جام دیگر مدعی اول قهرمانی هستیم و هنوز بازی های زیادی در پیش داریم. هنوز کارهای مهمی برای انجام دادن وجود دارد."

پنالتی اعلام نشده دقیقه 90:" به من گفتند که خطای هند داخل محوطه جریمه بود و باید پنالتی اعلام می شد ولی از روی نیمکت چیزی قابل مشاهده نبود."

  • محمد حسینی

انریکه

بارسلونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی