خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ

کومان: می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم

هافبک فرانسوی بایرن رویاهای بزرگی را با این تیم در سر می‌پروراند.


به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان جزو بازیکنانی نیست که درمورد توانایی‌های خود شکسته‌نفسی می‌کنند. بعد از آنکه او در مراسم رسمی معارفه خود در باشگاه بایرن مونیخ گفته بود بازیکنی است که می‌تواند در هر بازی تفاوت ایجاد کند، امروز یکبار دیگر تاکید کرد هدفش این است بهترین فوتبالیست جهان شود.

این هافبک 19 ساله در گفتگو با "گاردین" اظهار داشت:" هدف هر ورزشکاری این است که بهترین شود. من دوست دارم هر روز بهتر شوم و هدف نهایی‌ام این است که بهترین بازیکن دنیا شوم، اما هنوز از آن خیلی دورم." او به رغم داشتن چنین رویایی اذعان کرد که در مورد قبول پیشنهاد بایرن خیلی فکر کرده است:" وقتی بازیکن جوانی به تیم بزرگی می‌پیوندد، همواره تردیدهایی وجود دارد. اما من خودم را باور کردم و بر ترس‌هایم فائق آمدم. البته یکی از مهمترین دلایل این انتخاب پپ گواردیولا بود. ایده‌ای که او در فوتبال بازی کردن دارد به من می‌خورد. او به من گفت بازی‌ات را زیر سوال نبر! راحت همانطوری بازی کن که همیشه می‌کردی."

این بازیکن که جزو خریدهای بایرن برای جانشینی آرین روبن مصدوم بود، به ارتباط خوبش با مربی آتی بایرن هم اشاره کرد و افزود:" من زیر نظر آنچلوتی کارم را با پاریس سن ژرمن آغاز کردم. اصلا دلیلی که من از این تیم جدا شدم و به یوونتوس رفتم، خداحافظی او از پاریس بود. آمدن او به مونیخ برای هر دوی ما و برای باشگاه هم خوب است."

او در پایان درمورد رویکرد تیم ملی کشورش که میزبانی جام ملت‌های اروپا 2016 را بر عهده دارد به این تورنمنت گفت:" در فرانسه امید زیادی برای قهرمانی در یورو وجود دارد اینکه ما در خانه بازی می‌کنیم خیلی مهم است. در داخل اردوی تیم هم اراده قوی برای دستیابی به دستاوردی بزرگ وجود دارد."

گفتنی است کومان که تابستان 2015 با قراردادی قرضی از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست، 32 بازی رسمی برای این تیم آلمانی انجام داده که حاصل آن شش گل و یازده پاس گل بوده است.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی