خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ق.ظ

امیری: منصوریان یک‌ کلمه هم از استقلال حرف‌ نزد!

پرسپولیس، هم ابتدای فصل و هم نیم فصل مرا می خواست اما انتقالم به این تیم نهایی نشد. الان هم فکرم را گذاشته ام روی دو بازی آینده نفت و سپس حضور در لیگ های خارجی.


وحید امیری تیر خلاص را به قلب پرسپولیس شلسک کرد. با یک ضربه از زاویه بسته که به اعتقاد خودش شانس هم با او یار بود تا دروازه پرسپولیس باز شود. امیری که یکی از ستاره های بازی حساس نفت- پرسپولیس بود در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره این بازی و انگیزه بازیکنان نفت می گوید:« پرسپولیس واقعا تیم بزرگی است. این را بازیکنان این تیم و نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده اند نشان می دهد. پرسپولیس چند هفته نباخته بود و همه تیمها را اذیت می کرد. ما به همین دلیل انگیزه داشتیم تیمی را شکست بدهیم که مدتها نباخته بود. انگیزه ما بیشتر به همین دلیل بود و البته شرایط خودمان در جدول. می دانستیم که اگر ببریم شانس مان برای کسب سهمیه آسیا بالاتر می رود. پس برای برد به زمین آمدیم و در نهایت خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.»

خیلی ها معتقدند انگیزه بالای نفت مقابل پرسپولیس، به دلیل حضور منصوریان روی نیمکت این تیم و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی بوده. آیا منصوریان در تمرینات چند روز قبل و البته خلال بازی برای نفتی ها درباره این مساله صحبت کرده؟ پاسخ امیری که منفی است:« خدا شاهد است انگیزه ما ربطی به استقلال نداشت. برای شخصیت خودمان و شرایطی که در جدول داشتیم باانگیزه بازی کردیم. به والله قسم منصوریان هم یک کلمه درباره استقلال برای ما حرف نزد. نه سر تمرین و نه داخل ورزشگاه. کوچکترین بحثی درباره استقلال انجام نشد. این مساله را فقط در رسانه ها می خواندیم  بس.»

امیری درباره شادی گلی که بعد از گشودن دروازه پرسپولیس انجام داد نیز صحبت می کند:« خواست خدا بود که گل بزنم. من هم بعد از گل زدن به جمعیت احترام گذاشتم و واقعا خوشحالی ام ربطی به پرسپولیس نداشت. من و حمید بوحمدان از زمانی که برای نفت مسجد سلیمان بازی می کردیم این خوشحالی را انجام می دادیم. این بار هم شرایطی بوجود آمد تا این خوشحالی را هر چند ناقص انجام دهیم. این خوشحالی هم اصلا و ابدا ارتباطی به هواداران نداشت و اگر آنها ناراحت شده اند عذرخواهی می کنم.»

گفته می شود وحید امیری یکی ازد خریدهای فصل آینده پرسپولیس است. امیری البته این موضوع را تایید نمی کند:« پرسپولیس، هم ابتدای فصل و هم نیم فصل مرا می خواست اما انتقالم به این تیم نهایی نشد. الان هم فکرم را گذاشته ام روی دو بازی آینده نفت و سپس حضور در لیگ های خارجی. اگر قسمت شد و رفتم که هیچ اما اگر نشد روی گزینه های داخلی فکر می کنم. البته این را هم بگویم که تا الان پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای فصل بعد به من نداده.»

  • محمد حسینی

منصوریان

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی