خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ق.ظ

آرسنال 1 - 0 نوریچ سیتی

آرسنال موفق شد با یک گل از سد تیم انتهای جدولی نوریچ در امیریتس عبور کند.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای حفظ موقعیت خود در جمع 4 تیم برتر رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف نوریچ سیتی در امیریتس رفت.

 

بازی بسیار آرام آغاز شد و علی رغم نیاز هر دو تیم به کسب پیروزی، شاهد حملات چندانی روی دو دروازه نبودیم. در دقیقه 11 اولین حمله نصفه و نیمه توسط آرسنالی ها انجام شد. الیویه ژیرو می توانست درون محوطه جریمه با ضربه خود کار را تمام کند اما مدافعان نوریچ در آخرین لحظه موفق شدند توپ مهاجم فرانسوی را سد کنند.

 

بازی در ادامه با چند حمله جسته و گریخته توسط بازیکنان نوریچ همراه بود که پتر چک بدون اشتباه درون دروازه آرسنال عمل کرد. در دقیقه 32 الننی می توانست با شوت از راه دور خود دروازه نوریچ را تهدید کند اما این بار نیز مدافعان حریف به خوبی با سد توپ باعث شدند تا ضربه هافبک مصری راهی کرنر شود.

 

بازی در ادامه نیمه اول شاهد اتفاق خاصی نبود تا در یک دیدار کم حادثه دو تیم با نتیجه بدون گل راهی رختکن شوند.

 

نیمه دوم آرسنالی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند. ونگر که موقعیت تیمش را در خطر می دید، با به میدان فرستادن عنصر تهاجمی همچون ولبک سعی داشت تا عرصه را بر مدافعان نوریچ تنگ تر کند. سرانجام در دقیقه 59 حملات آرسنالی ها نتیجه داد و آن ها موفق شدند توسط یار تعویضی خود، دنی ولبک، سرانجام دروازه نوریچ را باز کنند. سانتر بیرین از سمت راست با اثرگذاری مثبت ژیرو درون محوطه جریمه همراه شد تا ولبک با ضربه زیبای خود به گوشه سمت چپ، دروازه نوریچ را باز کند.

 

پس از این گل نوریچی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند جلو کشیدند اما شاگردان ونگر روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان می دادند. در دقیقه 70 و روی یکی از همین ضد حملات آلکسیس می توانست در مصافی یک به یک با مدافع حریف و دروازه بان، گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او درست به همان جایی  رفت که دروازه بان نوریچ انتظار آن را می کشید.

 

بازی در ادامه نیز توسط آرسنالی ها کنترل شد و بازیکنان نوریچ نیز نتوانستند از حضور پر تعداد خود درون محوطه جریمه آرسنال نتیجه ای بگیرند تا ونگر با یک پیروزی خفیف مقابل تیم ته جدولی، موقعیت خود را در بین هواداران آرسنال بهبود ببخشد.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی