خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ق.ظ

ساوتهمپتون 4 - 2 منچسترسیتی


منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون شکست سنگین و تلخ 4-2 را تجربه کرد.


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای قطعی کردن حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا از طریق رقابت های لیگ برتر، به دنبال کسب پیروزی مقابل ساوتهمپتون بود.

 

بازی بسیار سریع و تهاجمی از سوی هر دو تیم آغاز شد اما شاگردان رونالد کومان، نمایش بهتری از خود نشان می دادند. ساوتهمپتون انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی در این دیدار شانسش را برای کسب سهمیه اروپایی افزایش دهد.

 

حملات راه راه پوشان در دقیقه 25 سرانجام نتیجه داد. حرکت تماشایی تادیچ با پاس زیبای او برای شین لانگ همراه شد تا این بازیکن ارلندی با ضربه تمام کننده خود ساوتهمپتون را با یک گل پیش بیندازد.

 

پس از این گل حملات شاگردان کومان همچنان ادامه پیدا کرد و آن ها توانستند خیلی سریع به گل دوم نیز دست پیدا کنند. باز هم این تادیچ بود که در مقام گل ساز ظاهر شد و با پاس تماشایی خود این بار سادیو مانه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وینگر سرعتی بتواند با ضربه قاطعانه خود کار را برای سیتی از قبل نیز دشوار تر کند.

 

بازیکنان ساوتهمپتون پس از گل دوم نیز دست از حملات خود برنداشتند و تیم خسته سیتی را تحت فشار قرار دادند. با این حال بر خلاف جریان بازی نوبت به شاگردان پیگرینی رسید تا خودی نشان دهند. در دقیقه 44 ایهیناچو با استفاده از دفع ناقص مدافعان ساوتهمپتون توانست با ضربه خود یکی از گل های خورده را جبران کند.

 

در نهایت نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

نیمه دوم نیز همچون نیمه اول بسیار سریع و تهاجمی آغاز شد.  سیتی در دقایق آغازین بهتر نشان داد اما مدافعان حریف عملکرد خوبی در خط دفاع داشتند. در دقیقه 57 کار برای سیتی دشوار تر نیز شد. باز هم نوبت به سادیو مانه رسید تا با فرصت طلبی خود و استفاده از اشتباه مدافعان سیتی، گل دوم خود و سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

10 دقیقه بعد مانه توانست این بازی را تبدیل به یکی از خاطره انگیز ترین دیدارهای دوران حرفه ایش کند. در دقیقه 68، مانه موفق شد با هت تریک خود نمایش درخشانش را کامل کند. نکته جالب باز هم پاس گل تادیچ بود. بازیکنی که توانست در پاس گل مقابل سیتی هت تریک کند تا تیمش با نتیجه باور نکردنی 4-1 از حریف نامدار خود پیش بیفتد.

 

پس از این گل تیم خسته سیتی جلو کشید و سعی داشت تا از سنگینی شکست در خانه ساوتهمپتون کم کند. در دقیقه 78 باز هم این ایهیناچو بود که توانست روی پاس خسوس ناواس، وینگر اسپانیایی، گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

در ادامه نیز بازی تماشایی دو تیم شاهد موقعیت های جسته و گریخته ای روی هر دو دروازه بود اما در نهایت با همان نتیجه 4-2 به سود ساوتهمپتون خاتمه یافت.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی