خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ق.ظ

بایرن - اتلتیکو


بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در آلیانز آره نا به مصاف یکدیگر می روند.


به گزارش "وززش سه"، موفقیت با عدم موفقیت پپ گواردیولا در بایرن مونیخ به احتمال زیاد در دیدار نفس گیر بایرن مقابل اتلتیکو سنجیده خواهد شد.

 

بایرن مونیخ

 

شکست تلخ در بازی رفت با حداقل گل و بدون اینکه بایرنی ها بتوانند گلی را وارد دروازه اتلتیکو کنند، کار را برای آن ها در بازی برگشت دشوار کرده است. با این حال شاگردان گواردیولا نشان داده اند که در آلیانز آره نا توانایی انجام هر کاری را دارند. این مسئله به خوبی از دیدار مقابل یوونتوس مشخص است. با این حال مهم ترین چالش گواردیولا در ترکسب اصلی مسئله آمادگی بواتنگ و در عین حال چالش توماس مولر است.

 

سرمربی آلمانی با نیمکت نشین کردن مولر در بازی رفت انتقادات زیادی را به جان خرید و باید دید در بازی برگشت چه تصمیمی را اتخاذ می کند. دوران گواردیولا در مونیخ تا حد زیادی به نتیجه دیدار مقابل اتلتیکو بستگی دارد. جایی که سرمربی آلمانی باید بتواند دست کم در طول 3 سال یک بار تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. بایرن در حالی به مصاف اتلتیکو می رود، که شنبه در بوندس لیگا با تساوی خانگی مقابل گلادباخ، یک هفته قهرمانیش را در آن رقابت ها به تاخیر انداخته است.

 

اتلتیکو مادرید

 

دیگو سیمئونه همچنان به پیش می رود. تیم استثنایی و کم نظیر او همچنان در لالیگا شانه به شانه بارسلونا حرکت می کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز هیچ هدفی جز رسیدن به فینال ندارد. نمایش شایسته تحسین آن ها در کالدرون، باعث شده تا همه در مادرید از صعود به فینال صحبت کنند. آمادگی گودین مهم ترین مسئله برای اتلتیکو در آستانه دیدار مقابل بایرن است.

 

مدافع اروگوئه ای می تواند نقشی کلیدی در دیداری ایفا کند که اتلتیکو می تواند با بسته نگه داشتن دروازه اش تحت هر شرایطی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. سائول نیگز و گریزمان مهم ترین امیدهای سمئونه در ضد حملات احتمالی در آلیانز آره نا خواهند بود ضمن اینکه فرناندو تورس نیز در آمادگی قابل توجهی قرار دارد. رسیدن به دومین فینال لیگ قهرمانان در 3 سال اخیر، می تواند دستاوردی افسانه ای برای دیگوسیمئونه در اتلتیکو باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی