خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

11، عدد جادویی زین الدین زیدان

زین الدین زیدان امروز روی جلد مارکا رفته و مطلیی در رابطه با او به تیتر یک این نشریه بزرگ و معتبر اسپانیا تبدیل شده است.


به گزارش "ورزش سه"، زیدان حساس ترین مقطع مربیگری خود با رئال را می گذراند. او اوایل ژانویه جانشین بنیتس در رئال شد؛ در حالیکه کمتر کسی برای کهکشانی ها شانس قهرمانی در هیچ رقابتی قائل بود اما حالا ورق برگشته و رئالی ها هم در لالیگا شانس قهرمانی دارند و هم در لیگ قهرمانان. در لالیگا روز شنبه آنها باید برابر دپور پیروز شده و چشم به لغزش بارسا در زمین گرانادا داشته باشند. در لیگ قهرمانان نیز باید در فینال با اتلتیکو روبرو شوند.

 

مارکا امروز تیتر یک خود را به زیدان اختصاص داده و از عدد 11، به عنوان عددی جادویی برای وی یاد کرده است. زیزو یازدهمین مربی رئال دوران ریاست فلورنتینو پرز است، او رئال را در 11 بازی اخیرش در لالیگا به پیروزی رسانده، در 11 بازی، 11 امتیاز فاصله خود با بارسلونا را کاهش داده است و 8 خرداد نیز برای یازدهمین عنوان قهرمانی اروپای رئال با اتلتیکو در فینال نبرد حساسی پیش رو خواهد داشت.

 

 


  • محمد حسینی

رئال مادرید

زیدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی