خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

مسی از رکورد پله عبور کرد

لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا با کسب قهرمانی روز گذشته در کوپا دل ری، رکورد جدیدی را از خود به ثبت رساند.



به گزارش "ورزش سه"، مسی دو پاس گل برای آلبا و نیمار ارسال کرد تا دو گل تیم را در وقت‌های اضافه به ثمر برسانند و آنها قهرمان کوپا دل ری شوند. با این قهرمانی، مسی سی امین قهرمانی کارنامه فوتبالی اش را به دست آورد و از پله، اسطوره فوتبال برزیل عبور کرد.


او تا به حال 8 قهرمانی لالیگا،4 قهرمانی در کوپا دل ری، 6 قهرمانی در سوپرکاپ، 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ، 3 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و 3 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان به دست آورده است. این 28 جام باشگاهی با دو قهرمانی مسی در المپیک و جام جهانی زیر 20 ساله‌ها، در مجموع سی جام بریا او به ثبت می‌رساند.

 

 

 


پله که معمولا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ شناخته می‌شود، 29 جام کسب کرده که بیشتر آنها در آفریقای جنوبی بوده است. نکته قابل توجه کارنامه پله، 3 قهرمانی در جام جهانی است. این نکته ای است که در کارنامه مسی نیز جای خالی آن حس می‌شود. او در پیراهن آبی اناری درخشش بی نظیری داشته ولی حالا چشم به کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی دارد تا این جای خالی را پر کند.

 


  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی