خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ق.ظ

زیدان: رئال بخاطر تاریخ و عظمتش قهرمان شد

شاید از این رویایی تر برای زیزو نمی شد. او که 5 ماه است روی نیمکت رئال نشسته، توانست کهکشانی ها را به یازدهمین عنوان قهرمانی اروپا برساند.



به گزارش "ورزش سه"، زیدان که پیش از این به عنوان بازیکن و کمک مربی توانسته بود قهرمان چمپیونزلیگ شود، حالا به عنوان مربی نیز این عنوان را کسب کرد. او تیم ناامید رافا بنیتس را تحویل گرفت و از آن یک قهرمان ساخت.

 


 

زیزو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی زمام کار را در رئال به دست گرفتم، رویای قهرمانی چمپیونزلیگ را در سر داشتم و رسیدن به این موفقیت، حداکثر پاداش ممکن است. به ثمر نشاندن این تلاش و چالش بزرگ، رویایی بود. اگر کار و تلاش، زیاد باشد و در تیمی مثل رئال نیز حضور داشته باشید، می توانید به موفقیت های بزرگی فکر کنید. ما امشب بخاطر ایمان، تاریخ و عظمتمان قهرمان شدیم.

پشت این موفقیت یک دنیا اراده و سختکوشی وجود دارد. تا ثانیه آخر جنگیدیم و شایسته قهرمانی بودیم. خوش شانس هستم که در 5 ماه اخیر هدایت این مجموعه فوق العاده را در اختیار داشتم. این قهرمانی البته تنها نتیجه همین تلاش 5 ماهه نیست."

 

عقب نشینی پس از زدن گل:" تاکتیکی نبود. در فوتبال گاهی پیش می آید. ما زودتر به گل رسیدیم و اتلتیکو فشار را برای زدن گل تساوی بیشتر کرد و طبیعی بود که کمی عقب بنشینیم. الان زمان آنالیز کردن نیست و فقط باید این قهرمانی را جشن بگیریم."

 

صحبت با پرز:" پس از بازی به رئیس گفتم که به هدفی که تعیین شده بود رسیدم و از او تشکر کردم که فرصت نشستن روی نیمکت رئال را به من داد."

  • محمد حسینی

رئال مادرید

زیدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی