خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ق.ظ

سوئیس 1-0 آلبانی

دیدار تیم های آلبانی و سوئیس دقایقی پیش با نتیجه 1-0 به سود سوئیس خاتمه یافت تا شاگردان پتروویچ، یورو را با برد آغاز کنند. آلبانی هم با وجود ده نفره شدن و شکست، نمایشی شجاعانه داشت



به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار گروه A یورو 2016 را از ساعت 17.30 تیم های آلبانی و سوئیس برگزار کردند. شب گذشته فرانسه در اولین بازی این گروه موفق به شکست 2-1 رومانی شده بود.

 


 

آلبانی که اولین بازی تاریخ خود در یورو را تجربه می کرد، بازی را چندان خوب شروع نکرد و این سوئیس بود که با تجربه بیشتر بازیکنان مطرح ترش کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و خیلی زود هم به گل دست یافت.

 

 

دقیقه 5 روی یک کرنر بود که "شار"، موفق شد با ضربه سری دقیق و سود بردن از اشتباه مسلم دروازه بان آلبانی روی خروج، گل اول بازی را به ثمر برساند. کمی بعد، صفروویچ می توانست حساب کار را 2-0 کند اما این بار دروازه بان آلبانی موفق ظاهر شد و اجازه گل شدن توپ را ندارد.

 

از دقیقه 20 آلبانی با پشت سر گذاشتن فشارهای اولیه بازی جلو کشید و چند بار تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت به خصوص دقیقه 30 که سادیکو در مصاف تک به تک با سومر، نتوانست دروازه بان سوئیس را مغلوب کند.

در حالیکه آلبانی تیم برتر میدان بود، سوئیس در یک ضد حمله روند بازی را تغییر داد. سانا، کاپیتان آلبانی در جدال با بازیکن سوئیس، با هندی عامدانه روی خط محوطه جریمه دو کارته و اخراج شد تا سوئیس برتری نفری پیدا کند.

 

ضربه کاشته نیز با خوش شانسی آلبانیایی ها به تیر برخورد کرد. در ادامه، سوئیس یکی دو فرصت خوب دیگر نیز به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا بازی با همان یک گل در نیمه اول به سود سوئیس به اتمام برسد.

 

 

نیمه دوم آلبانی با وجود ده نفره بودن بازی را شجاعانه آغاز کرد و هرگز به لاک دفاعی فرو نرفت و همین مساله باعث شد تا بارها شاهد خلق موقعیت روی دروازه ها بخصوص روی دروازه آلبانی باشیم. صفروویچ خود به تنهایی دو بار در موقعیت تک به تک نتوانست بریشا را مغلوب کند.

همین دروازه بان یک بار دیگر در دقیقه 78 ناجی آلبانی شد تا این تیم باخت تنها با یک گل را مدیون دروازه بانش باشد.

 

در سوی دیگر میدان، سادیکو که در نیمه اول بهترین بخت آلبانی را از دست داده بود، دو موقعیت خوب دیگر را نیز در نیمه دوم از دست داد و تعویض شد و جالب اینکه گاشی که جای او را گرفت، خود دقیقه 87 در موقعیت تک به تک نتوانست زومر را مغلوب کند تا حساب کار همچنان 1-0 به سود سوئیس بماند؛ نتیجه ای که تا پایان کار نیز حفظ شد و سوئیس سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را کسب کرد.

  • محمد حسینی

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی