خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ق.ظ

سوئد 1-1 ایرلند: تساوی پیرمردها!

دیدار تیم های سوئد و ایرلند از گروه E رقابت های یورو 2016 با تساوی 1-1 به پایان رسید.




به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 از ساعتی پیش تیم‌های ملی ایرلند شمالی و سوئد اولین بازی گروه E را برگزار کردند. دو تیم در ابتدا رو به توپ‌های بلند آورده بودند و به نظر می‌رسید ایده زیادی برای به جریان انداختن بازی در دست ندارند. دقیقه ده اولین فرصت جدی مسابقه برای ایرلندی‌ها رقم خورد جایی که هندریک توپ را روی خط محوطه جریمه از آن خود کرد و مستقیم به سمت چارچوب شوت زد اما در لحظه‌ای که این توپ می‌رفت تا به گوشه مت چپ تور دروازه سوئد بچسبد، ایساکسون از راه رسید و مانع فرو ریختن دروازه‌اش شد.

دو دقیقه بعد سوئدی‌ها صاحب موقعیت شدند، سانتر بلند ارسالی از میانه سمت راست زمین به برگ رسید اما استپ سینه‌اش کمی شدید بود و فاصله گرفتن اندک توپ از او موجب شد رندولوف او را ناکام بگذارد. دقیقه 17 کرنر ارسالی برادی از سمت چپ روی سر کلارک فرود آمد و او هم فرصتی را برای اوشی فراهم ساخت اما ضربه نهایی او با اختلاف اندک به بیرون رفت. با گذشت نیمی از چهل و پنج دقیقه نخست ایرلندی‌ها کنترل کار را در دست گرفته بودند.

 


 

آنها دقیقه سی هم موقعیت خوبی توسط بریدی به دست آوردند؛ این مدافع کناری از منطقه خود بدون مزاحمت به میانه زمین نفوذ کرد و از فاصله بیست متری شلیک سرکشی را به سمت دروازه سوئد فرستاد اما توپ او هم مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. در حالیکه سوئد تا اینجای کار هیچ خطری روی دروازه ایرلند ایجاد نکرده بود، ایرلندی‌ها دقیقه 32 باز هم صاحب موقعیت شدند؛ هندریک به قلب زمین سوئد نفوذ  کرده بود و بعد از یک رفت و برگشت با لانگ از فاصله بیست متری شوت زد اما توپش در شرایطی که ایساکسون هم برای مهار آن هیچ شانسی نداشت به تیر دروازه برخورد کرد.

ایرلندی‌ها تا پایان نیمه نخست تلاش خود را برای باز کردن دروازه سوئد ادامه دادند اما در نهایت موفق نشدند تا این نیمه با حساب 0-0 مساوی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم ایرلندی‌ها بودند که سوار بر بازی شدند. آنها در دقیقه 48 توانستند توسط هولاهان روی سانتر کولمان از سمت راست قفل دروازه سوئد را بشکنند.

 

 

دو دقیقه بیشتر از این گل نگذشته بود که سوئد در مقام جبران گل خورده برامد. کرنر ارسالی آنها با دخالت کلارک چیزی نمانده بود وارد دروازه ایرلند شود اما راندولف هوشیار بود و با واکنشی درخشان مانع فرو ریختن دروازه‌اش شد. در ادامه از تب و تاب بازی کاسته شد و به نظر می‌رسید ایرلندی‌ها بعد از زدن گل برتری کمی عقب‌نشینی کرده‌اند.

 

دقیقه 60 اولین فرصت خطرناک سوئد توسط ابراهیموویچ رقم خورد اما شوت او از فاصله پنج متری با اختلافی میلی‌متری از کنار تیر چپ دروازه به بیرون رفت. بعد از اینکه سوئدی‌ها فشار بر حریف را آغاز کردند، ایرلندی‌ها به وقت‌کشی رو آورده بودند و این شرایط تا دقیقه 70 ادامه داشت

 

 

دقیقه 71 زلاتان ابراهیموویچ از سمت چپ زمین حمله‌ای را آغاز کرد و پاس خوبی را برای فورسبرگ مهیا کرد تا به محوطه جریمه نفوذ کند، توپ او در یک رفت و برگشت باز هم به زلاتان رسید اما کلارک در دفاعی نافرجام مقابل این بازیکن توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

ایرلندی‌ها که زحمات خود را بر باد رفته می‌دیدند دوباره فشارها را از سر گرفتند و دقیقه 73 بار دیگر دروازه سوئد را به لرزه درآوردند اما یک واکنش عالی دیگر از ایساکسون موجب شد نتیجه بازی تغییری نکند. دقیقه 82 اولسن حرکت سریعی را از سمت چپ آغاز کرد و با عبور از کولمان توپ را برای زلاتان سانتر نمود اما او در دریافت توپ موفق نبود و این فرصت برای سوئد از دست رفت تا در پایان نود دقیقه امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.

  • محمد حسینی

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی