خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ق.ظ

مجارستان ۲-۰ اتریش

مجارستان موفق شد در شروعی خیره کننده با 2 گل از سد اتریش عبور کند.




به گزارش "ورزش سه"، اتریش و مجارستان در یکی از آخرین بازی های دور اول مرحله گروهی رقابت های یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند.

 

بازی بسیار سریع و هجومی آغاز شد و در همان ثانیه های نخست اتریش می توانست دروازه مجارها را باز کند اما ضربه از راه دور دیوید آلابا با بد شانسی محض به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

 

پس از این موقعیت بازیکنان مجارستان عملکرد بهتری داشتند و توانستند توپ و میدان را در اختیار داشته باشند با این حال اتریش در ضد حملات باز هم خطرناک نشان می داد.

 


 

در دقیقه 10 بار دیگر نوبت به آلابا رسید اما ضربه این بازیکن باز هم در دستان کرالی، دروازه بان مجارستان، قرار گرفت.

 

بازی در ادامه متعادل تر دنبال شد و بازیکنان هر دو تیم در بعضی  از مواقع بازی را تحت کنترل خود داشتند. با این حال علی رغم سریع بودن بازی هیچ یک از دو تیم نتوانستند خطرات جدی را روی دروازه یکدیگر پایه ریزس کنند.

 

در دقیقه 38 فرصت برای یونوزویچ، بازیکن اتریش، فراهم شد تا بار دیگر کرالی را امتحان کند اما باز هم این دروازه بان با تجربه مجارستان بود که موفق شد توپ را مال خود کند.

 

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی 2 دروازه رخ نداد تا دو تیم با کسب نتیجه بدون گل راهی رختکن شوند.

 

نیمه دوم با برتری اتریشی ها آغاز شد. آن ها در ابتدای بازی در این نیمه انگیزه بیشتری از خود نشان دادند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

بازیکنان مجارستان رفته رفته پس از 10 دقیقه نمایش بهتری ارائه کردند. در دقیقه 56 ضربه راه دور جوژاک در آستانه ورود به دروازه با واکنش خوب دروازه بان اتریش رو به رو شد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

با این حال سرانجام در دقیقه 62 طلسم دروازه ها شکسته شد. روی فرار تماشای سالای از پشت مدافعان اتریش، این مهاجم در مصافی تک به تک با دروازه بان اتریش توانست با ضربه تمام کننده و آرام خود حساب کار را 1-0 به سود مجارستان کند.

 

 

پس از این گل اتریشی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند رو به جلو حرکت کردند. با این حال کار برای آن ها در دقیقه 66 دشوار شد چرا که دراگوویچ با خطای بی مورد خود درون محوطه جریمه حریف با کارت زرد دوم داور رو به رو شد تا از زمین بازی اخراج شود.

 


بازی در ادامه متعادل دنبال شد و مجارستانی ها سعی کردند تا بازی را تحت کنترل داشته باشند. با این حال در دقایق پایانی بار دیگر نوبت به درخشش آن ها رسید. در دقیقه 87 روی فرار دیدنی اشتیبر، این بازیکن در مصافی تک به تک موفق شد گل دوم را نیز وارد دروازه کند تا مجارها 2-0 پیش بیفتند.

 

 

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مجارستان یورو را با یک پیروزی شیرین آغاز کند.

  • محمد حسینی

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی