خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

سوئیس 1-1 رومانی

رومانی و سوئیس در ادامه رقابت های یورو 2016 به تساوی 1-1 رضایت دادند.




به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رومانی و سوئیس در دیداری سرنوشت ساز از سری رقابت های یورو 2016 در پاریس به مصاف یکدیگر رفتند.

 

بازی بسیار سریع و تهاجمی از سوی هر دو تیم آغاز شد و هر دو تیم نشان دادند که از انگیزه زیادی برای کسب هر 3 امتیاز این دیدار برخوردار هستند. 

 

در دقیقه 6 اولین خطر جدی بازی روی دروازه ها ایجاد شد. سفیروویچ در ادامه خراب کردن موقعیت های 100 درصد گل، این بار نیز در مصافی تقریبا تک به تک ضربه اش را با اختلافی کم از کنار دروازه رومانی به بیرون فرستاد.

 

در ادامه بازیکنان رومانی برای دومین بازی پیاپی صاحب ضربه پنالتی شدند. در دقیقه 18 روی خطای بی مورد لیش اشتاینر، بار دیگر استانکو موفق شد با ضربه تمام کننده خود از روی نقطه پنالتی رومانی را با یک گل پیش بیندازد.

 


 

پس از این گل بازیکنان سوئیس جلو کشیدند اما زرد پوشان رومانی باز هم روی ضد حملات خطرناک نشان می دادند.

 

 

روی یکی از همین ضد حملات در دقیقه 28 ساپونارو از درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق می رفت دروازه سوئیس را باز کند اما ضربه او با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

 

درادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت های جسته گریخته ای ایجاد کردند اما در نهایت تلاششان با همان یک گل به سود رومانی پایان یافت.

 

بازی در نیمه دوم نیز همچون نیمه اول بسیار سریع و تماشایی آغاز شد. بازیکنان سوئیس برای جبران گل خورده سر و پا حمله بودند و رومانیایی ها نیز سعی در کنترل بازی داشتند.

 

 

با این حال در دقیقه 57 طلسم دروازه رومانی شکسته شد. مهمدی روی  ضربه کرنر و یک رفت و برگشت، با ضربه تماشایی و خیره کننده خود موفق شد گل تساوی سوئیس را وارد دروازه رومانی کند تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

 

 

در ادامه بازیکنان سوئیس باز هم نمایش بهتری داشتند. شاگردان پتکوویچ قصد داشتند با دومین پیروزی پیاپی خیال خود را از بابت صعود راحت کنند.

 

در دقیقه 76 ژمایلی در موقعیتی ایده آل برای زدن گل برتری قرار گرفت اما ضربه والی او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

بازی در ادامه متعادل تر دنبال شذ و دو تیم سعی داشتند تا در مرحله اول دروازه خود را بسته نگه دارند. در نهایت تلاش دو تیم در 15 دقیقه پایانی سرانجامی نداشت تا رومانی و سوئیس با تساوی 1-1 رضایت دهند.

  • محمد حسینی

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی