خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ

مسی و شکستن رکورد باتیستوتا



تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (یکشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات صد سالگی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه 4 بر یک ونزوئلا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها راه یافت.


لیونل مسی که در دقیقه 60 گل سوم آلبی‌سلسته را به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 54 رساند و با رکود گابریل باتیستوتا که پیش از این بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین بود، برابر شد. البته باتیستوتا در سال 1995 در بازی دوستانه‌ مقابل اسلواکی دو گل به ثمر رسانده بود که اگر این دو گل لحاظ شود او 56 گل زده، اما با وجود اینکه فیفا این دو گل را به رسمیت شناخته، فدراسیون فوتبال آرژانتین آن را قبول ندارد.

لیونل مسی پس از پایان بازی در خصوص رسیدن به رکورد گلزنی اسطوره آرژانتین گفت: البته که رسیدن به رکورد بهترین گلزن خیلی اهمیت دارد چون نام بازیکنی همچون «باتی» آنجا دیده می‌شود. با این حال بیشتر بابت این خوشحالم که تیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یافت و نتیجه خوبی هم مقابل ونزوئلا کسب کردیم. شخصیت تیم‌مان را در این دیدار دوست داشتم و همیشه همچون قهرمانان وارد زمین می‌شویم.

مهاجم آلبی‌سلسته که به همراه هم‌تیمی‌هایش تا فینال دو تورنمنت اخیر یعنی جام جهانی2014 و کوپا آمه‌ریکا 2015 پیش رفته‌اند، اما در نهایت از رسیدن به قهرمانی بازمانده‌اند، صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: در دو تورنمنت قبلی به فینال رسیدیم و با وجود اینکه نتوانستیم به قهرمانی برسیم، باید بگویم که رسیدن به دو فینال پیاپی کار آسانی نیست. این تیم شایسته چیزهای بیشتری است و همگی می‌خواهیم در این دوره کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسیم. حالا امیدوارم به سومین فینال خود در چند سال اخیر برسیم.

وی در خصوص رویارویی با تیم تحت‌هدایت یورگن کلیزمن در مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: آمریکا تیمی است که سعی می‌کند به حریفش نزدیک شود، حمله کند و در مجموع تیم سرسختی است. برای شکست آنها هم باید همان کاری را که تاکنون کرده‌ایم را در تقابل با آنها هم انجام دهیم. تیم ملی آرژانتین در حال پیشرفت است و باید به همین روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی