خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از همدلی که بین بازیکنان بود، لذت بردم.



به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در خصوص حضورش در تمرین روز گذشته (جمعه) اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که در جمع صمیمی بازیکنان، مربیان و هواداران استقلال حضور پیدا کردم. وظیفه خود می‌دانستم که پیش از این در تمرینات حضور یابم اما نمی‌خواستم در حضور تماشاگران برخی حرف‌ها مطرح شود.

 

وی افزود: باید از تلاش همه کسانی که فصل‌های گذشته برای استقلال زحمت کشیدند و اکنون در جمع ما نیستند، تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. خوشبختانه این فصل بازیکنان خوب و ارزشمندی با تدبیر محمود گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان به جمع ما اضافه شدند. تردیدی نیست که این عزیزان با عشق و علاقه به پیراهن آبی به استقلال پیوستند و امیدوارم آنها کنار دیگر بازیکنان تیم با نظم و انضباط و ایمانی که دارند، فصل موفقی را پشت سر بگذراند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور علیرضا منصوریان در استقلال گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم منصوریان مانند عاشقی بود که به معشوق خود رسید و حالا با انگیزه و انرژی بالایی در استقلال حضور یافته است. امیدوارم این مربی که فرزند استقلال است در کنار بازیکنان خوب این تیم، نتایج ارزشمندی را برای استقلال و هوادارانش رقم بزنند. مطمئنم فصل درخشانی در انتظار استقلال است و امسال را باید سال آشتی هواداران با استقلال دانست. امیدوارم امسال نتیجه تمام زحمت‌هایی را که مجموعه استقلال در سال‌های گذشته متقبل شده به دست بیاوریم و محصول همه زحمات‌مان را برداشت کنیم.

 

افشارزاده تصریح کرد: تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و از اینکه روز گذشته به صورت گروهی وارد محل تمرین شدند و از همدلی‌ که بین‌شان برقرار است، لذت بردم.

 

وی خاطرنشان کرد: تا آن زمان که احساس کنم برای مجموعه استقلال مفید هستم، با تمام وجود در خدمت مجموعه خواهم بود و از هیچ کوششی در پیشبرد اهداف استقلال دریغ نخواهم کرد. ما هیچ‌کدام از بازیکنان جدید را آسان به دست نیاوردیم، بلکه کار و تلاش گروهی همکارانم در مجموعه استقلال با پشتوانه حمایت و همراهی هواداران فهیم باعث حضور این بازیکنان در تیم بزرگ استقلال شد. از عوامل استقلال و همه کسانی که برای سربلندی این تیم بزرگ و مردمی زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: از زمانی که چشم باز کردم در ورزش ایران حضور داشتم و مسئولیت‌های متعددی در دوران حرفه‌ام برعهده داشتم. حالا در خدمت استقلال هستم سرباز ورزش به حساب می‌آیم.

 

  • محمد حسینی

استقلال

افشارزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی