خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

مسی: نیمار گاهی خجالت زده ام می‌کند

لیونل مسی، ستاره بارسلونا به تمجید از نیمار پرداخت و عنوان کرد که هافبک برزیلی شخصیت فوق‌العاده ای دارد.




به گزارش "ورزش سه"، نیمار، مسی و سوارز تحت عنوان MSN  به عنوان خطرناک ترین مثلث جهان شناخته می‌شوند. آنها فصل گذشته سه گانه را به دست آوردند و این فصل قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شدند. حال مسی به تمجید از یکی از اعضای این مثلث پرداخت و عنوان کرد که او شخصیت فوق‌العاده ای دارد.


او گفت:" نیمار شخصیت فوق‌العاده ای دارد. او همیشه خوشحال است و با کسی دشمنی ندارد."

 



نیمار پیش تر مسی را الگوی خود معرفی کرده بود و ستاره آرژانتینی در این رابطه گفت:" همیشه گفته که طرفدار من بوده و این من را خجالت می‌دهد زیرا او در روی من می‌گوید که از من تقلید می‌کند. حتی وقتی به اینجا آمد متوجه شدم که این ها فقط حرف نیست بلکه واقعا او اینطور رفتار می‌کند. احساس او اینگونه است و من خیلی خوشحال شدم که پسری مثل او هم چنین چیزهایی راجع به من می‌گوید و از آن پس رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم."

  • محمد حسینی

مسی

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی