خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ق.ظ

نامه احساسی معلم آرژانتینی به لیونل مسی

یک معلم آرژانتینی در نامه ای احساسی به لیونل مسی، از او خواست خداحافظی اش از تیم ملی فوتبال این کشور را پس بگیرد.




به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا، مسی اعلام کرد دیگر برای آلبی سلسته به میدان نخواهد رفت؛ تصمیمی که واکنش های زیادی را به همراه داشت و حتی مائوریسیو ماکری، رئیس جمهوری آرژانتین و دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، از ستاره بارسا خواستند در تصمیمش تجدید نظر کند.


در این بین، یک معلم زن آرژانتینی هم نامه ای خطاب به مسی نوشت و از او خواست برای اینکه شاگردانش، ایمانش به او به عنوان اسطوره زندگی شان، را از دست ندهند، بار دیگر برای آرژانتین به میدان برود.


در بخشی از این نامه که در شبکه های اجتماعی آرژانتین به طور گسترده منتشر شده، آمده است:" تسلیم نشو؛ پیراهنی که به رنگ پرچم کشورمان است را کنار نگذار زیرا وقتی آن پیراهن را به تن می کنی، نماینده همه ما آرژانتینی ها هستی. همه ما منتظر مدال و جام نیستیم تا به خاطر اینکه یکی از ما هستی، احساس غرور کنیم.

 

 


 

لطفا کاری نکن که شاگردانم فکر کنند دوم شدن، شکست است و اینکه ارزش یک انسان، به خاطر پر بردن تالار افتخاراتش است و یا اینکه شکست خوردن در یک بازی، از دست دادن افتخار است.


شاگردان من باید درک کنند که قهرمانان نجیب که می توانند پزشکان، سربازان، معلمان یا بازیکنان فوتبال باشند، آنهایی هستند که تمام تلاش شان را به خاطر دیگران انجام می دهند؛ هرچند می دانند که بقیه شاید چندان برای کار آنها ارزش قائل نشوند؛ می دانند که اگر یک جام ببرند، آن متعلق به همه خواهد بود اما اگر شکست بخورند، تنها خودشان مقصر هستند. همه در مورد جسارت صحبت می کنند اما من به قدرت قلب تو ایمان دارم."

  • محمد حسینی

آراژانتین

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی