خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ق.ظ

بوفون: بی تردید نویر از من بهتر است

جانلوئیجی بوفون به رغم رقابت با همتای آلمانی خود برای او احترام فراوانی قائل است.




به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب در حساس‌ترین مسابقه مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 آلمان و ایتالیا برابر هم قرار خواهند گرفت. در آستانه این بازی جان لوئیجی بوفون به ستایش نویر پرداخت.

 

کاپیتان 38 ساله آتزوری به "گاتزتا دلو اسپورت" گفت:" بدون شک نویر از من بهتر است. مانوئل جوان است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد. اما من هیچ علاقه‌ای به این مقایسه‌ها ندارم. من فقط این برایم مهم است که پیراهن شماره یک یوونتوس و تیم ملی را بر تن می‌کنم و هیچکس دروازه‌بان دیگری را به من ترجیح نمی‌دهد."

 

 


 

نویر هم در مورد بوفون که مثل او بارها عنوان دروازه‌بان برتر جهان را از آن خود کرده، گفت:" به نظر من همه بازیکنان خوشحالند که جی جی هنوز با آنها بازی می‌کند. او می‌داند دقیقا کی باید کنار بکشد. در حال حاضر که یک بازیکن بی‌نظیر است و بودنش برای ایتالیایی‌ها اهمیت زیادی دارد."


گفتنی است بوفون به تازگی اعلام کرد قصد دارد تا جام جهانی 2018 به بازی‌های ملی ادامه دهد.

  • محمد حسینی

بوفون

نویر

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی