خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ

آلمان - ایتالیا

دو تیم آلمان و ایتالیا، امشب در دیداری بسیار حساس در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.




به گزارش "ورزش سه"،‌ آلمان به دنبال اولین برد خود در بازی‌های رسمی مقابل ایتالیاست و این در حالیست که ایتالیا پس از شکست اسپانیا به قهرمانی فکر می‌کند.

 

 



آلمان


شاگردان یوواخیم لوو در این رقابت‌ها تا به اینجای کار 3 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و نسبتا فرم خوبی داشته اند. آنها به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردند و در بازی قبلی خود نیز موفق شدند با شکست دادن اسلواکی راهی دور یک چهارم نهایی شوند. آلمان به عنوان قهرمان جهان په با رقابت‌ها گذاشته و اولا به دنبال پایان دادن به ناکامی ها در یورو است و پس از آن قصد دفاع از این قهرمانی و ثبت یک قهرمانی دیگر در فاصله 2 سال از جام جهانی را در سر دارد. درکسلر تا به اینجای کار درخشش خوبی داشته و می‌توان گفت بهترین بازیکن جام بوده است و امشب نگاه‌ها به سمت اوست.

 


ایتالیا


شاگردان آنتونیو کونته دو بازی اول خود را پیروز شدند و به عنوان صدرنشین به دور بعد رقابت‌ها رسیدند. در مرحله یک هشتم نهایی‌ آنها مقابل مدافع عنوان قهرمانی،‌ اسپانیا قرار گرفتند که آتزوری با ارائه یک بازی درخشان و زیبا توانست لاروخا را شکست دهد. حال شاگردان کونته مقابل آلمان صف آرایی خواهند کرد، تیمی که تا به حال در بازی‌های رسمی آلمان را نبرده و به دنبال ثبت اولین پیثروزی اش است. ایتالیا بار دیگر از سیستم 3 دفاع معروف خود استفاده خواهد کرد  و باید در نظر داشت که تنها 1 گل وارد دروازه آتزوری شده که در زمانی به ثمر رسید که ایتالیا تیم دومش را به زمین فرستاده بود و بوفون و مثلث دفاعی بی بی سی ( بارزالی - بونوچی - کیه‌لینی) حضور نداشتند. تیاگو موتا به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. کاندروا و ده روسی نیز مصدوم هستند و هنوز وضعیت نهایی آنها مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

  • محمد حسینی

آلمان

ایتالیا

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی