خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

ولز-پرتغال؛ نیمه نهایی کهکشانی یورو

هرچند تیم ملی اسپانیا نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی یورو عبور کند اما دیدار نیمه نهایی ولز-پرتغال، جذاب ترین اتفاق ممکن برای هواداران رئال مادرید است.



به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیشب پرتغال به لطف درخشش رناتو سانچز و روی پاتریسیو، توانست لهستان را از پیش رو بردارد، نشریه مارکا امروز تیتر زد:" گرت، کریس در نیمه نهایی منتظر توست!" انتظاری که خیلی طول نکشید و ولز با پیروزی 3-1 در دیدار امشب، حالا یک نیمه نهایی "کهکشانی" را رقم زده که در آن گران ترین بازیکنان دنیا مقابل هم قرار می گیرند. 

 

 

 

رونالدو و بیل در سال 2011 و در رویارویی رئال و تاتنهام در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل هم قرار گرفتند و در هر دو دیدار رئال به برتری رسید. در دیدار رفت که با اخراج پیتر کرواچ در دقیقه 15 همراه بود، رئال با نتیجه 4-0 پیروز شد. در آن دیدار رونالدو گل چهارم سفیدها را در دقیقه 87 به ثمر رساند. در دیدار برگشت هم رونالدو موفق به گلزنی شد و با تک گل او، رونالدو در وایت هارت لین به برتری رسید.

 

اما این بار شرایط کاملا متفاوت است و با توجه به یک سطح بودن دو تیم، انتظار می رود تقابل جذاب تری رقم بخورد.

  • محمد حسینی

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی