خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ق.ظ

استقلال صفر - آرارات یک


تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه برابر آرارات ایروان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.



به گزارش "ورزش سه"، در این بازی استقلال در هر 2 نیمه توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت با تک گل آرارات در نیمه  دوم نتیجه را واگذار کرد. 


در نیمه اول استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، مگویان، میثم مجیدی، رابسون، حیدری، ابراهیمی، مجید حسینی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، برزای و علی قربانی به میدان رفت و چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه حریف ایجاد کرد. بهترین موقعیت در نیمه اول به پاس عمقی علی قربانی برمی گردد که امید ابراهیمی توپ را در موقعیتی تک به تک به بیرون زد.


اما در نیمه دوم منصوریان به جز رحمتی تمام بازیکنان تیمش را تعویض کرد و ترجیح داد از ترکیب مهدی رحمتی، محمد حسین کنعانی زادگان، امین حاج محمدی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، آرش افشین، محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضایی استفاده کند. در این نیمه فشار حملات استقلال بسیار بیشتر از نیمه اول شد و این تیم بارها دروازه آرارات را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما در دقیقه 65 روی یک ضدحمله حریف ارمنستانی دروازه رحمتی را باز کرد تا تک گل بازی به ثمر برسد. در ادامه استقلال بارها دروازه آرارات را از طریق حرکات ترکیبی بین محسن کریمی و وریا غفوری تا آستانه فروپاشی پیش برد اما بی دقتی کاوه رضایی و سایر مهاجمان اجازه نداد این تیم به گل برسد.


در این بازی حدود 100 هوادار ایرانی حضور داشتند و منصوریان و شاگردانش را تشویق کردند. همچنین سفیر ایران در کشور ارمنستان تماشاگر ویژه این بازی بود.


این اولین شکست استقلال با سرمربیگری علیرضا منصوریان محسوب می شود که در دومین بازی دوستانه این تیم بدست آمد.

  • محمد حسینی

استقلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی