خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

فرانسه- پرتغال؛ نفر به نفر

فینال یورو 2016، سرانجام امشب در ورزشگاه استاد دو فرانس بین دو تیم فرانسه و پرتغال برگزار خواهد شد.



 

به گزارش "ورزش سه"، میزبان رقابت‌ها در حالی مقابل رونالدو و یارانش قرار می‌گیرد که در ده تقابل اخیر به پیروزی رسیده است. آخرین پیروزی پرتغال مقابل فرانسه به سال 1975 باز می‌گردد و این موضوع جذابیت این دیدار را به اوج می‌رساند. در زیر به بررسی نفر به نفر بازیکنان دو تیم پرداخته ایم.


فرانسه:


هوگو لوریس - 8

ستاره تاتنهام کاپیتان تیم ملی کشورش در یورو بوده و تا به اینجای کار خوب کار کرده است. او مقابل آلمان سیو بسیار خوبی مقابل ضربه کیمیچ داشت و به نظر می‌رسد با بالا رفتن سنش،‌ اوضاعش رو به بهبود است.

 

 


باکاری سانیا- 7

مدافع سابق آرسنال در 33 سالگی احتمالا آخرین تورنمت ملی اش را تجربه می‌کند و این فرصت را دارد که با جام فوتبال ملی را کنار بگذارد. او در خط دفاعی تا به اینجای کار با ثبات ظاهر شده است.

 

 


لورن کوشیلنی- 8

شاید بهترین مدافع جام تا به اینجای کار کوشیلنی فرانسوی بوده است. فرانسه در غیاب رافائل واران رو به عادل رامی آورد ولی کوشیلنی خیلی سریع با رامی هماهنگ شد و دفاع فرانسه را استحکام بخشید.


ساموئل اومتیتی - 7

او که مقابل ایسلند اولین بازی ملی اش را انجام داد، ثابت می‌کند که چرا بارسا با 20.6 میلیون پوند به دنبال خرید او از لیون است. او که به خاطر محرومیت رامی در ترکیب اصلی مقابل آلمان قرار گرفته بود،‌ احتمالا امشب فیکس خواهد شد.

 

 


پاتریس اورا - 7

با 35 سال سن‌ و تجربه حضور در بزرگترین تورنمت ها و حساس ترین دیدارها، نیازی به توضیح درباره اورا وجود ندارد. او عملکردی با ثبات در تیم داشته و از مهم‌ترین اعضا شمرده می‌شود.

 

 


 

پل پوگبا - 8

او که شروع ضعیفی در رقابت ها داشت، توانست خودش را بار دیگر ثابت کند و ارزش‌هایش که به خاطر آنها تیم‌های بزرگ به دنبال جذب او هستند را ثابت کند.

 

 


بلیز متیودی - 6

موتور خط میانی فرانسه احتمالا وظیفه مهار و دور نگه داشتن رونالدو از محوطه جریمه و همچنین زیر نظر داشتن  نانی را بر عهده خواهد داشت. او تا به اینجای کار خوب ظاهر شده و در حالی که به حضور در یونایتد نزدیک است،‌می‌خواهد با جام تابستان را به پایان برساند.


موسی سیسوکو - 6

پس از سقوط نیوکاسل به چمپیونشیپ،‌ احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد. او تا به اینجای کار خیلی خوب ظاهر نشده است ولی می‌تواند چهره تاثیرگذاری باشد.

 


 

آنتوان گریزمان - 9

ستاره بی بدیل فرانسه تا به اینجای کر با زدن 6 گل آقای گل رقابت‌ها لقب گرفته و عملکرد بسیار خوبی داشته است. اخیرا او با رونالدو و مسی مقایسه می‌شود و به نظر جهان فوتبال ستاره سومی به جز مسی و رونالدو به خود می‌بیند.

 


 

دیمیتری پایت - 8

او که شروعی بسیار خوب در یورو داشت و کلیدی ترین مهره فرانسه لقب گرفت،‌مقابل آلمان نتوانست آنطور که باید ظاهر شود. حال باید دید در فینال به درخشش سابق بازخواهد گشت و یا روند ضعیفش را ادامه می‌دهد.

 

 


 

اولیویه ژیرو - 7

او که به شدت مورد انتقادات بود،‌ در این رقابت‌ها به منتقدینش ثابت می‌کند که چرا شایسته فیکس شدن به جای بنزماست.  او تا به اینجای کار 3 گل به ثمر رسانده و در تابستان امسال زهر دار نشان داده است.


مجموع: 81 امتیاز از 110 امتیاز


پرتغال

 

 


روی پاتریسیو - 6
او تا به اینجای کار 5 گل دریافت کرده که 3 گل آن در مرحله گروهی و مقابل مجارستان بوده است. او در دریافت شوت‌های دور موفق است ولی در موقعیت‌های تک به تک مطمئن نشان نداده است.

 


سوارس - 6

مدافع ساوتهمپتون در فرانسه عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته است ولی گاهی متزلزل نشان می‌دهد و به نظر به کمک نیاز دارد.

 


په‌په -8
 در غیاب او، ولز نتوانست از فرصت ایجاد شده استفاده کند و این پرتغال بود که به دور بعد صعود کرد. با این حال مدافع رئال مادرید از بهترین‌های این دوره از یورو بوده است.

 

 


برونو آلوس - 6

مدافع با تجربه در غیاب په‌په،‌زوج فانته در خط دفاعی شد و خوب کار کرد. او که به اواخر فوتبالش نزدیک می‌شود،‌ احتمالا آخرین تورنومنت با تیم ملی را سپری می‌کند و به دنبال کسب جام در رقابت‌های خداحافظی اش است.


رافائل گوئریرو - 7

مدافع چپ پرتغال و مشابه با سوارس، می‌تواند از چپ برای تیمش حمله تدارک ببیند و برای رونالدو  و نانی موقعیت ایجاد کند. او وظیفه مهار گریزمان و سیسوکو را بر عهده خواهد داشت.


دانیلو پریرا - 6

احتمال اینکه او در خط میانی و به عنوان هافبک وسط در این بازی به کار گرفته شود بسیار بالاست. حضور رناتو و جائو ماریا در اطراف او می‌تواند کمک زیادی به او کند.

 


رناتو سانچز - 8

سانچز بازیکنی دریبل زن و تکنیکی است. او در چنین سن پایینی بدنی کاملا مناسب دارد و می‌تواند آینده درخشانی برایش در بایرن متصور شد. او تا به اینجا از بهترین‌های پرتغال بوده و باید دید در فینال شرایط چگونه خواهد شد.


ژائو ماریا - 7

هافبک 23 ساله که به حضور در یونایتد نزدیک است، در حقیقت هافبک میانی است ولی برای تیم ملی کشورش در کناره ها توپ می‌زند. سرعت بالایی دارد و می‌تواند مهره کلیدی پرتغال شود.

 

 

نانی - 8

بر خلاف انتظارات،‌نانی تا به اینجای کار خوب ظاهر شده  و از ستاره‌های پرتغال بوده است. او 3 گل تا به اینجا به ثمر رسانده و حالا با رونالدو برای عنوان بهترین گلزن پرتغال در یورو رقابت خواهد داشت.


آدرین سیلوا - 6

سیلوا متولد فرانسه است و 14 بازی ملی برای پرتغال داشته ولی او در خط میانی نسبتا با ثبات ظاهر شده است. او که تمام فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون سپری کرده، احتمالا به جای موتینیو فیکس می‌شود.

 


رونالدو - 9
او که شروع ضعیفی در رقابت ها داشت، کم کم توانست به اوج بازگردد و مقابل مجارستان دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند. بار دیگر او خوب کار نکرد ولی مقابل ولز به خوبی تمام کاستی ها را جبران کرد و ستاره بی بدیل تیمش بود. در نهایت پرتغال با درخشش او به فینال رسید و حال باید مقابل فرانسه قرار بگیرد.


مجموع:  78 از 110

  • محمد حسینی

فرانسه

پرتغال

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی