خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ق.ظ

کمپین اینترنتی بارسا در حمایت از مسی

باشگاه بارسلونا با ایجاد یک کمپین اینترنتی،‌به حمایت از لیونل مسی پس از محکومیت 21 ماهه او به زندان در مورد پرونده فرار مالیاتی اش پرداخت.




به گزارش "ورزش سه"،‌ مسی و پدرش به 21 ماه زندان محکوم شدند و در مجموع باید حدود 4 میلیون یورو جریمه پرداخت کنند. پس از اعلام رسمی این محکومیت، مسی به حکم دادگاه اعتراض کرد تا دادگاه عالی مسئولیت پرونده را بر عهده بگیرد. بارسا قصد دارد ستاره اش با پشت سر گذاشتن این مسائل،‌ با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شود و از همین رو به فکر راه چاره بوده است.

 


 


آنها کمپینی با هشتگ WeAreAllLeoMessi در توئیتر و اینستاگرام راه انداخته اند تا هواداران با انتشار عکس‌های مسی با استفاده از این هشتگ،‌ حمایت خود از فوق ستاره آرژانتینی را اعلام کنند. تا به اینجا استقبال خوبی از این هشتگ شده و عکس‌ها و پست های زیادی با آن منتشر شده است. مسی و پدرش در حالی به 21 ماه زندان محکوم شده اند که به نظر نمی‌رسد در زندان حاضر شوند و احتمالا شامل عفو مشروط خواهند شد.

  • محمد حسینی

بارسلونا

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی